Δυστυχώς δεν έχω φως ούτε εγώ και με edision και με amiko, και η δυο δέκτες παίρνουν κλειδιά, τα κανάλια τις digea παίζουν κανονικά, τις ert όχι δεν δοκίμασα αυτό το πίσω μπρος.
Δυστυχώς δεν έχω φως ούτε εγώ και με edision και με amiko, και η δυο δέκτες παίρνουν κλειδιά, τα κανάλια τις digea παίζουν κανονικά, τις ert όχι δεν δοκίμασα αυτό το πίσω μπρος.
ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΚΡΙΒΟΥΣ ΔΕΚΤΕΣ. ΒΛΕΠΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ. ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΩΣ ΦΤΩΧΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ. ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΑΒΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΕΚΤΕΣ ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ
Untitled1.png Πώς μπορώ να αλλάξω αριθμό καναλιού,αντί για 3080,3081 κτλ.,σε 1,2 κτλ.
Ισος από τα ποιο ολοκληρωμένα softcam keys mgcam & cccam και χωρίς προβλήματα σε ορισμένους δεκτες που βλέπουν τα κανάλια τις ΕΡΤ στις 3Ε FTA
Σ'ευχαριστώ,αν και δέν μπόρεσα να κάνω κάτι
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΦΩΣ ΣΤΟΝ Ferguson Ariva 102E . EyΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΟΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ
sori gia to edit alla nomizo etsi perisotero tha se voithisoun ta meli pou gnorizoun to mixanima