καλησπέρα σε ολους !!! αγόρασα τον δέκτη amiko shd 8140 και βάζω στο φλασάκι το αρχείο mcaskey , πάω στην επεξεργασία κλειδιών , πατάω το κόκκινο κουμπί , ο δέκτης κάνει επανακίνηση αλλά... ολα μαύρα , τι να συμβαίνει? πιο πολύ για να μην κάθομαι να τα περνάω χειροκίνητα ....μου εχουν πεί επίσης να πατάω 2 φορές INFO και μετά 2 φορές το κόκκινο κουμπί για να πάρει τα κλειδιά για κάποιο κανάλι.. π.χ. mega , τη βοήθεια σας παρακαλώ γιατί δεν ξέρω πολλά πράγματα!!




Reply With Quote




