Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 55 of 85 FirstFirst ... 53045505354555657606580 ... LastLast
Results 541 to 550 of 846

Thread: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

  1. #541
    New Member
    Join Date
    05-01-2008
    Posts
    4
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    καλησπέρα σε ολους !!! αγόρασα τον δέκτη amiko shd 8140 και βάζω στο φλασάκι το αρχείο mcaskey , πάω στην επεξεργασία κλειδιών , πατάω το κόκκινο κουμπί , ο δέκτης κάνει επανακίνηση αλλά... ολα μαύρα , τι να συμβαίνει? πιο πολύ για να μην κάθομαι να τα περνάω χειροκίνητα ....μου εχουν πεί επίσης να πατάω 2 φορές INFO και μετά 2 φορές το κόκκινο κουμπί για να πάρει τα κλειδιά για κάποιο κανάλι.. π.χ. mega , τη βοήθεια σας παρακαλώ γιατί δεν ξέρω πολλά πράγματα!!

  2. Advertise Here
  3. #542
    Member okkk's Avatar
    Join Date
    24-04-2007
    Location
    north Greece
    Posts
    40
    Uploads
    2
    Likes
    4

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Η διαδικασία είναι σωστη (επιλέγεις κανάλι, πατάς info-info-red-red) αλλά δεν παίρνει κλειδιά , σου ανοίγει ένα μενού να περάσεις τα κλειδιά με το κοντρόλ. Είναι πολύ απλή διαδικασια και μπορούν να το κάνουν και άλλοι δέκτες με το ίδιο chip ALI.(edision,amiko 8200 , amiko mini HD, alma 2120 κτλ.)

  4. #543
    New Member
    Join Date
    11-12-2013
    Posts
    5
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Mαγκες καλησπερα, επειδη βαρεθηκα ολους τους αυτους που μας τα παιρνουν κανονικα (πρωτα γατες,, μετα db, μετα stream κλπ), εχω ηδη ενα golden media 990 cr hd pvr spark (υποστηριζει enigma2) και θελω τη βοηθεια σας. Θελώ να πιανω στους 3,1Ε τα ''επιγεια''. Ενας πειρατης μου εβαλε ''oscam'' Και μου ειπε μενει να μπει το κλειδι .Εγω βλεπω hd media universe. ξερει κανενας πως θα περασω τα biss keys ;;Απ οτι καταλαβαινετε ειμαι λιγο ασχετος, οποταν αν μπορει καποιος να βοηθησει, να το χει υποψη του....

  5. #544
    Senior Member
    Join Date
    28-02-2013
    Posts
    449
    Uploads
    4
    Likes
    71

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Katevase to Mgcamd 1.35 apo ta plugins,Kai perna ena SOFTCAM KEY sto: /var/keys .Ola ta oscam den doulevoun me kleidia.

  6. #545
    New Member
    Join Date
    11-12-2013
    Posts
    5
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by satuser1 View Post
    Katevase to Mgcamd 1.35 apo ta plugins,Kai perna ena SOFTCAM KEY sto: /var/keys .Ola ta oscam den doulevoun me kleidia.
    Αδερφε σε ευχαριστω για την πληροφορια. το κατεβασα το mgcamd 1.35 kαι το ενεργοποίησα. Το softcam key όμως πως το περνούμε; παλια στο db το περνουσα μεσω του dcc. τωρα; μπορω με το ιδιο;

  7. #546
    Senior Member
    Join Date
    28-02-2013
    Posts
    449
    Uploads
    4
    Likes
    71

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Nai me to idio.

  8. #547
    New Member
    Join Date
    12-12-2013
    Posts
    2
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Question ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Καλησπέρα σας,

    Ονομάζομαι Άρης, έχω τον δορυφορικό δέκτη Reisatcom KG3000. Έχει έξοδο για καλώδιο RS232. Γίνετε να τον συνδέσω στον υπολογιστή μου για να κάνω ενημέρωση του λογισμικού και να κάνω λήψη κλειδιων πχ : nagravision, conax, cryptoworks, irdeto κτλ ; Πιάνω τους δορυφόρους Astra 19.2 και Hotbird 13. Θα ήθελα συγκεκριμένα να πιάσω το RTL Passion και RTL Living όπως και τα sky κανάλια της Γερμανίας. Οποίος μπορεί να με βοηθήσει θα ήμουν ευγνώμων. Ευχαριστώ πολύ.






    Μεταφέρθηκε εδώ...δεν ανοίγουμε θέμα για κάθε ερώτηση.

  9. #548
    New Member
    Join Date
    11-12-2013
    Posts
    5
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by satuser1 View Post
    Nai me to idio.
    ωραια... Μετα απο ''ανασκαφες'' το βρηκα αλλα κολλω στο name και password....

  10. #549
    Contributing Member kostas1's Avatar
    Join Date
    20-10-2005
    Location
    Germany/HDH
    Posts
    612
    Uploads
    15
    Likes
    17

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    ..Yparxei tetios dektis,proti fora akouo afto to onoma,vale mia foto gia na ton doume. ..Tora gia ta ypoloipa pou theleis "sky.de" klp.apla ta ksexnas.O kairos me ta kleidia exei perasei.To monadiko pragma pou emeine einai: a)nomimi syndromi,an eisai Ellada gia sky theleis kapion stin Germania gia tin karta kai b)enan pay-server(edo den ypostirizete kati tetio) me pliromi fisika ean o dektis sou exei "lan i wlan" kai mborei na syndethei me afton.

  11. #550
    Senior Member
    Join Date
    28-02-2013
    Posts
    449
    Uploads
    4
    Likes
    71

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Poio img exeis?

Advertise Here

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •