Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 62 of 85 FirstFirst ... 1237525760616263646772 ... LastLast
Results 611 to 620 of 846

Thread: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

  1. #611
    Contributing Member kurt4000's Avatar
    Join Date
    17-05-2006
    Location
    Oros Mpeles
    Posts
    787
    Uploads
    2
    Likes
    1

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Σε τιμη απο 130 εως και 180 ευρω υπαρχουνε παρα πολλα αξιολογα μηχανημα λινουξ και ενιγμα 2

  2. Advertise Here
  3. #612
    New Member DeareN's Avatar
    Join Date
    22-10-2010
    Posts
    6
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Ευχαριστώ φίλε μου, βρήκα και μεταχειρισμένο vu solo 2 απο γνωστό στα 150 ευρώ, μήπως να πάω προς τα εκεί? Να σαι καλά

  4. #613
    Contributing Member kurt4000's Avatar
    Join Date
    17-05-2006
    Location
    Oros Mpeles
    Posts
    787
    Uploads
    2
    Likes
    1

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by DeareN View Post
    Ευχαριστώ φίλε μου, βρήκα και μεταχειρισμένο vu solo 2 απο γνωστό στα 150 ευρώ, μήπως να πάω προς τα εκεί? Να σαι καλά
    Ναι φυσικα και καλη τιμη και καλο μηχανημα και αυτο εχει επεξεργαστη στα 2χ1300 μηζ παρα πολυ γρηγορο το εχω και εγω

  5. #614
    Junior Member ikaros2011's Avatar
    Join Date
    29-01-2011
    Posts
    23
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Παιδιά έχω και εγώ έναν νου+solo2, έχω ένα "προvλημα" με το HDMI-CΕC
    Το reciver δεν ανοίγει την τηλεόραση μια Samsung lcd. Έχω δοκιμάσει σχεδόν όλα τα img. Μονο στο VΤΙ Ανοίγει και κλείνει κανονικά, γνωρίζει κάποιος που οφείλεται?

  6. #615
    Member
    Join Date
    01-03-2008
    Posts
    38
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    καλησπερα και παλι , θα ηθελα να ρωτησω στον ariva 202e το αρχειο με τα μπισκοτα περιεχει και το πακετο HD+ και δεν μου ανοιγει εχει κανενας φως σε αυτο το πακετο ?ευχαριστω

  7. #616
    Member
    Join Date
    22-11-2007
    Posts
    87
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Παιδιά Γειά σας.Έχω ένα πρόβλημα καί θάλω τή βοήθειά σας.Στήν ταράτσα μου έχω ένα πιάτο GIBERTINI 1,20 cm μέ μοτέρ MOTECK SG-2100 A καί στό σαλόνι μου ένα δέκτη OCTAGON SF 918 HD καί τόν NOVABOX 831 τής NOVA. Τό καλώδιο τής κεραίας μου πήγαινε στήν υποδοχή LNB IN τού OCTAGON καί από τό LNB OUT τού OCTAGON στό SAT IN τού NOVABOX 831 .Μέ τόν τρόπο αυτό έχοντας κλειστόν τόν OCTAGON έβλεπα τήν NOVA καί τό άντίθετο. Η ΔΕΗ όμως μέ τίς συχνές διακοπές της στό νησί μου ( ΛΕΣΒΟΣ) μού έκαψε τόν OCTAGON. Επειδή τόν είχα αρκετά χρόνια καί ήμουν ευχαριστημένος, αποφάσισα νά πάρω δέκτη τής ίδιας εταιρίας. Αγόρασα λοιπόν τόν OCTAGON SF 1008G+SE+HD INTELLIGENCE. Συνδέω λοιπόν τό καλώδιο τής κεραίας μου κατά τόν ίδιο τρόπο καί 'ολα εντάξει.Προχθές εντελώς ξαφνικά χάθηκε τό σήμα τής NOVA ενώ ο OCTAGON έπαιζε κανονικά. Βάζω τό καλώδιο τής κεραίας απευθείας στόν NOVABOX καί τό σήμα εντάξυ. Θά μπορούσε λοιπόν κάποιος φίλος πού ξέρει νά μού πεί τί μπορεί νά συμβαίνει?

  8. #617
    Junior Member
    Join Date
    26-07-2006
    Posts
    16
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    το πιο λογικο να εχει καψει το out του octagon

  9. #618
    Senior Member
    Join Date
    28-02-2013
    Posts
    449
    Uploads
    4
    Likes
    71

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Elengse to kalwdio i tin F stecker apo tin eksodo tou octagon.

  10. #619
    VIP Member telisgr's Avatar
    Join Date
    07-08-2008
    Location
    GR/Πανω δεξια πινεζα
    Posts
    3,056
    Uploads
    9
    Likes
    7

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by tens View Post
    Παιδιά Γειά σας.Έχω ένα πρόβλημα καί θάλω τή βοήθειά σας.Στήν ταράτσα μου έχω ένα πιάτο GIBERTINI 1,20 cm μέ μοτέρ MOTECK SG-2100 A καί στό σαλόνι μου ένα δέκτη OCTAGON SF 918 HD καί τόν NOVABOX 831 τής NOVA. Τό καλώδιο τής κεραίας μου πήγαινε στήν υποδοχή LNB IN τού OCTAGON καί από τό LNB OUT τού OCTAGON στό SAT IN τού NOVABOX 831 .Μέ τόν τρόπο αυτό έχοντας κλειστόν τόν OCTAGON έβλεπα τήν NOVA καί τό άντίθετο. Η ΔΕΗ όμως μέ τίς συχνές διακοπές της στό νησί μου ( ΛΕΣΒΟΣ) μού έκαψε τόν OCTAGON. Επειδή τόν είχα αρκετά χρόνια καί ήμουν ευχαριστημένος, αποφάσισα νά πάρω δέκτη τής ίδιας εταιρίας. Αγόρασα λοιπόν τόν OCTAGON SF 1008G+SE+HD INTELLIGENCE. Συνδέω λοιπόν τό καλώδιο τής κεραίας μου κατά τόν ίδιο τρόπο καί 'ολα εντάξει.Προχθές εντελώς ξαφνικά χάθηκε τό σήμα τής NOVA ενώ ο OCTAGON έπαιζε κανονικά. Βάζω τό καλώδιο τής κεραίας απευθείας στόν NOVABOX καί τό σήμα εντάξυ. Θά μπορούσε λοιπόν κάποιος φίλος πού ξέρει νά μού πεί τί μπορεί νά συμβαίνει?
    Ελεγξε απο το μενου τις ρυθμισεις για το standby. Δεν εχω τον δεκτη σου, αλλα ειδα οτι εχει 1W Stand-by Power Consumption, σε καποιους δεκτες αυτο μπορεις να το απενεργοποιησεις.
    Οταν ειναι ρυθμισμενος να καταναλωνει 1W σε κατασταση standby, τοτε δεν αφηνει το σημα να περασει απο "μεσα του"......

  11. #620
    Member
    Join Date
    22-11-2007
    Posts
    87
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Δυστυχώς φίλε μου,καί τό καλώδιο άλλαξα καί τι΄ς F stecker ξανατοποθέτησα αλλά τό πρόβλημα παραμένει.

Advertise Here

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •