Τι λες Φιλε μου,ποιες καρτες;με τον 500ς δεν πιανεις ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΡΟΠΟ,ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΝΑΛΙ.Τα ξενα ολα,αυτο νομισα οτι ηθελες.Αλλα γιατι δεν επικοινωνεις μαζι μου αφου εχεις το MAIL μου; ΣΤΟ SKYPE ΓΙΑΤΙ δεν συνδεεσΕ;Αν δεν θελεις να φανεις κρυψε την καμερα.Οταν φερεσε ετσι,πως μπορει καποιος να σε βοηθησει;ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΕΙΣ ΣΤΟ skype ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ...............ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ







