Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 69 of 85 FirstFirst ... 1944596467686970717479 ... LastLast
Results 681 to 690 of 846

Thread: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

  1. #681
    Member
    Join Date
    22-11-2007
    Posts
    87
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Καί τό καλώδιο από τό δεύτερο lnb πώς θά συνδεθεί στό μοτέρ,φίλε μου?

  2. Advertise Here
  3. #682
    Senior Member
    Join Date
    28-02-2013
    Posts
    449
    Uploads
    4
    Likes
    71

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by tens View Post
    Καί τό καλώδιο από τό δεύτερο lnb πώς θά συνδεθεί στό μοτέρ,φίλε μου?
    Egw proteina Twin lnb ( Lnb me 2 exodous).Den xreiazetai na syndethei.tha paei katefthian sto receiver tou ote.Exeis allo receiver pou gyrnaei to moter.Afto pou leei o filos Gia deftero lnb pali den thelei syndesi sto moter , alla den symferei.Den einai statheri i keraia.

  4. #683
    Member
    Join Date
    22-11-2007
    Posts
    87
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Μα φίλε μου δέν υπάρχει δυνατότητα καθόδου δεύτερου καλωδίου κεραίας από τήν ταράτσα μου.

  5. #684
    Contributing Member kostas1's Avatar
    Join Date
    20-10-2005
    Location
    Germany/HDH
    Posts
    612
    Uploads
    15
    Likes
    17

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    ..Gia to moter xreiazese mono ena kalodio.To deftero LNB to vgazeis apo tin keraia,den xreiazete.

  6. #685
    New Member
    Join Date
    12-08-2015
    Posts
    5
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    καλησπερα σε ολους τουσ φιλους. Αγορασα εναν sab 4740 hd ολε οι εταιρειεσ εγραφαν οτι συνδεεται στο ιντερνετ ενω ο δεκτης δεν ειχε το καταλληλο λογισμικο για να συνδεθει. Φτασαμε μεχρι την ΟΛΑΝΔΙΑ οπου βγαλανε αναβαθμιση για wifi. EΝΑ ΛΑΘΟΣ μου ηταν αρκετο για να γραψει ο δεκτης ON . Kαποιο φιλαρακι μηπωσ εχει το loader για να περασω το λογισμικο με καλωδιο απο τον υπολογιστη. Διαφορετικα πρεπει να παει εταιρεια με το οποιοδηποτε κοστος. ΑΝ καποις εχει η εχει ασχοληθει και μπορει να μου πει πωσ θα τον επαναφερω θα του ειμαι ευγνομων ευχαριστω

  7. #686
    Member
    Join Date
    12-08-2015
    Posts
    33
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    γράψε στο μέλος dreamer1983 που πρέπει να ασχολείται γενικά με τους sab... στα αγγλικά προφανώς..

  8. #687
    New Member
    Join Date
    12-08-2015
    Posts
    5
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by gianakis View Post
    http://www.sabsatellite.nl/sab-sky/6...-4740-4780-fta

    + UPGRADE TOOL το λένε σε αυτούς τους δέκτες αυτο που ψάχνεις!
    + MANUAL αγγλικά, ολλανδικά γερμανικά
    + USB WI-FI ok
    Καλησπερα μα δεν καταλαβατε τι ζηταω. Θελω το προγραμμα που οταν συνδεσω τον υπολογιστη με τον δεκτη να μπορω να του δωσω την αναβαθμιση.Ο δεκτης γραφει On θελει συνδεση με υπολογιστη και εκει μεσω loaders να φωρτοθει η αναβαθμιση για να ξεμπλοκαρει ο δεκτης,


    κλειδάκια εδώ: http://www.dvbstand.com/sws.php?cat=220&mark=1

    ο φίλος DREAMER1983 εδρεύει εδώ: http://www.******************/showthread.php?p=1207979
    τα αστεράκια αντικατέστησέ τα μ'αυτό:
    "sat παύλα universe τελεία com"
    δεν ξέρω γιατί δεν μ'αφήνει να το postάρω...
    γράψου αν θες

    όμως να προτιμάτε να αγοράζετε δέκτες που γνωρίζετε που θα βρείτε full support... ;)
    Καλησπερα μα δεν καταλαβατε τι ζηταω. Θελω το προγραμμα που οταν συνδεσω τον υπολογιστη με τον δεκτη να μπορω να του δωσω την αναβαθμιση.Ο δεκτης γραφει On θελει συνδεση με υπολογιστη και εκει μεσω loaders να φωρτοθει η αναβαθμιση για να ξεμπλοκαρει ο δεκτης,

  9. #688
    Member
    Join Date
    19-02-2014
    Posts
    99
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Καλησπέρα παίδες..για να μην ανοίγω νέο θέμα..θα ήθελα να σας πω ένα προβληματάκι που έχω!
    Είχα αγοράσει πριν κανα 6μηνο ένα cloud ibox2,όποτε του περνάω ts αρχεία μου κάνει κάτι προβλήματα η εικόνα..κάτι τρεμουλα..
    Αν μπορείτε,βοηθήστε
    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!!

  10. #689
    Member
    Join Date
    19-02-2014
    Posts
    99
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by gianakis View Post
    αλλαγή image...
    φίλε συγνώμη που θα στο πω αλλά αυτά τα δεκτάκια είναι καβουρδιστήρια :(
    εχω αλλαξει image ... αλλα τιποτα...τι εννοεις φιλος;

  11. #690
    Contributing Member
    Join Date
    06-02-2009
    Posts
    519
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Τι είδους αρχεία είναι και τι μέγεθος έχουν;

Advertise Here

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •