Καί τό καλώδιο από τό δεύτερο lnb πώς θά συνδεθεί στό μοτέρ,φίλε μου?
Καί τό καλώδιο από τό δεύτερο lnb πώς θά συνδεθεί στό μοτέρ,φίλε μου?
Μα φίλε μου δέν υπάρχει δυνατότητα καθόδου δεύτερου καλωδίου κεραίας από τήν ταράτσα μου.
..Gia to moter xreiazese mono ena kalodio.To deftero LNB to vgazeis apo tin keraia,den xreiazete.
καλησπερα σε ολους τουσ φιλους. Αγορασα εναν sab 4740 hd ολε οι εταιρειεσ εγραφαν οτι συνδεεται στο ιντερνετ ενω ο δεκτης δεν ειχε το καταλληλο λογισμικο για να συνδεθει. Φτασαμε μεχρι την ΟΛΑΝΔΙΑ οπου βγαλανε αναβαθμιση για wifi. EΝΑ ΛΑΘΟΣ μου ηταν αρκετο για να γραψει ο δεκτης ON . Kαποιο φιλαρακι μηπωσ εχει το loader για να περασω το λογισμικο με καλωδιο απο τον υπολογιστη. Διαφορετικα πρεπει να παει εταιρεια με το οποιοδηποτε κοστος. ΑΝ καποις εχει η εχει ασχοληθει και μπορει να μου πει πωσ θα τον επαναφερω θα του ειμαι ευγνομων ευχαριστω
γράψε στο μέλος dreamer1983 που πρέπει να ασχολείται γενικά με τους sab... στα αγγλικά προφανώς..
Καλησπέρα παίδες..για να μην ανοίγω νέο θέμα..θα ήθελα να σας πω ένα προβληματάκι που έχω!
Είχα αγοράσει πριν κανα 6μηνο ένα cloud ibox2,όποτε του περνάω ts αρχεία μου κάνει κάτι προβλήματα η εικόνα..κάτι τρεμουλα..
Αν μπορείτε,βοηθήστε![]()
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!!
Τι είδους αρχεία είναι και τι μέγεθος έχουν;