Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 71 of 85 FirstFirst ... 2146616669707172737681 ... LastLast
Results 701 to 710 of 846

Thread: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

  1. #701
    New Member
    Join Date
    17-08-2015
    Posts
    4
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by kostas1 View Post
    ..Ta etoima settings den einai kali idea,mborei na kolisei o dektis kai aftos o 406p den exei "seriel" gia na ton epanafereis an paei kati strava. ..Prepei na reraseis ton doryforo stin lista me to xeri,an den ginete,tote alakse to onoma se kapion doryforo pou den xreiazese. ..Meta tha peraseis tis syxnotites digea+Ert kai psaxneis ta kanalia. ..PS:Prota pigene sto "info" gia na deis to SW tou dekti,an einai kainourgios tote isos grafei sto SW....non PVR an grafei afto tote thelei ena allo SW gia na ginei...PVR kai etsi exeis kai to "emu" gia ta kleidia,alios den ginete tipote.Afto einai to proto pou prepei na ksereis. ..Grapse pio SW exei tora o dektis.
    pos na to kano alios exo mono astra kai hotbird pou chreasoume oli ihne 70 dorifori mono to 3,1 ° ost lipi an boris boithise ti katastasi giati horis ta sosta settings de tha bro doriforo asrta kai hotbird douleboun

  2. Advertise Here
  3. #702
    Senior Member
    Join Date
    28-02-2013
    Posts
    449
    Uploads
    4
    Likes
    71

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Loipon filaraki ase ta settings kai kane to eksis.Pane se enan doryforo pou den xreiazesai.Paradeigma 4,8°E.Stin anazitisi doryforou mporeis na kaneis eisagwgi kainourgias syxnotitas me to KOKKINO i epeksergasia mias yparxousas syxnotitas me to PRASINO koumpi.Vazeis tis syxnotites tis ERT kai tis DIGEA kai kaneis anazitisi i mono twn syxnotitwn i olou tou doryforou.

  4. #703
    Junior Member
    Join Date
    01-05-2010
    Posts
    22
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Καλημέρα παιδιά
    Έχω ένα πρόβλημα με τον Cloud-IBox 1 τον έβαλα μια γραμμή από σερβιτόρα αλλά κάνει νερά μετά από κάνα 5λεπτο κάνει σπασίματα η εικόνα τι προτείνετε να περάσω από Firmware?
    Αυτή τη στιγμή τρέχει pli4 Ferrari.
    Ευχαριστώ

  5. #704
    Member
    Join Date
    19-02-2014
    Posts
    99
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by tonisgr View Post
    Καλημέρα παιδιά
    Έχω ένα πρόβλημα με τον Cloud-IBox 1 τον έβαλα μια γραμμή από σερβιτόρα αλλά κάνει νερά μετά από κάνα 5λεπτο κάνει σπασίματα η εικόνα τι προτείνετε να περάσω από Firmware?
    Αυτή τη στιγμή τρέχει pli4 Ferrari.
    Ευχαριστώ
    Και γω το ίδιο πρόβλημα έχω..δεν μπόρεσα να το λύσω και το μόνο πράγμα που έκανα με τη βοήθεια του @gianakis που είναι πάρα πολύ εξυπηρετικός ειναι οτι τα περάσα στη smart tv που έχω!

  6. #705
    Junior Member
    Join Date
    01-05-2010
    Posts
    22
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by gianakis View Post
    δυστυχώς παιδιά δεν λύνονται όλα τα προβλήματα παιδιά, οπότε πρέπει να βρεις τον σερβιτόρο που να ταιριάζει στον δέκτη σου
    τώρα αν θα χει ο σερβιτόρος αυτός όλ'αυτά που θες & αν θα'ναι σταθερός είναι άλλο θέμα

    προφανώς ο cloud ibox είτε 1 είτε 2 φαίνεται να μην αρέσκεται σε ".ts" αρχεία!
    είναι κανείς που έχει φορτώσει τέτοια χωρίς σπασίματα σε itpv?




    ούτε με userbouquet όπως περιέγραψα δεν σου παιξε?
    Γιάννη καταρχήν καλημέρα
    Έκανα και την μετατροπή με το Konverter με userbouquet ούτε εκεί επεξε.
    Τελικά βρήκα προσωρινή λύση με ένα ξεχασμένο Android USB tv stick το σύνδεσα στην tv
    Και τα παίζω μια χαρά από εκεί.
    Αναζητώ όμως λύση με το μηχάνημα όποιος ξέρει να βοηθήσει αλλιώς θα το σουταρω
    Έξω απ το παράθυρο

  7. #706
    Junior Member
    Join Date
    01-05-2010
    Posts
    22
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by kavalxd View Post
    Και γω το ίδιο πρόβλημα έχω..δεν μπόρεσα να το λύσω και το μόνο πράγμα που έκανα με τη βοήθεια του @gianakis που είναι πάρα πολύ εξυπηρετικός ειναι οτι τα περάσα στη smart tv που έχω!
    Τι Image τον φοράς φίλε?
    Λύση δεν μπορεί να μην υπάρχει απλώς θέλει χρόνο για ψάξιμο γιατί τα Cloud-IBox έχουν μεγάλη μερίδα στην αγορά και Forums.
    Μπορεί να φταίει σε ορισμένες περιπτώσεις και ο σερβερ.
    Εγώ τον δικό μου το έχω 4 χρόνια και έχω αλλάξει 15 σερβιτόρους μέχρι τώρα και στους περισσότερους έπεζε σε άλλους δεν έπαιζε.
    Άρα κάτι δεν στέκι εδώ σε θέμα σερβερ δέκτη και όχι Firmware Hardware δέκτη.
    Έρχεται σαββατοκύριακο έχω χρόνο λίγο να το ψάξω και πιστεύω θα βρεθεί λύση.
    Αλλιώς θα φάει σουτ

  8. #707
    Member
    Join Date
    19-02-2014
    Posts
    99
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by tonisgr View Post
    Τι Image τον φοράς φίλε?
    Λύση δεν μπορεί να μην υπάρχει απλώς θέλει χρόνο για ψάξιμο γιατί τα Cloud-IBox έχουν μεγάλη μερίδα στην αγορά και Forums.
    Μπορεί να φταίει σε ορισμένες περιπτώσεις και ο σερβερ.
    Εγώ τον δικό μου το έχω 4 χρόνια και έχω αλλάξει 15 σερβιτόρους μέχρι τώρα και στους περισσότερους έπεζε σε άλλους δεν έπαιζε.
    Άρα κάτι δεν στέκι εδώ σε θέμα σερβερ δέκτη και όχι Firmware Hardware δέκτη.
    Έρχεται σαββατοκύριακο έχω χρόνο λίγο να το ψάξω και πιστεύω θα βρεθεί λύση.
    Αλλιώς θα φάει σουτ
    Εγω του φοραω openpli 4 αλλα εχω δοκιμασει και προηγουμενες εκδοσεις του συγκεκριμενου image και τιποτα!
    καθαρα η μορφη ts αρχειων δεν υποστηριζεται σωστα στα cloud ibox...ομως τοσοι εχουν cloud ibox δηλαδη μονο εμεις οι δυο εχουμε αυτο το προβλημα; χαχαχα περιεργο...τελοσπαντων

  9. #708
    Junior Member
    Join Date
    01-05-2010
    Posts
    22
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by kavalxd View Post
    Εγω του φοραω openpli 4 αλλα εχω δοκιμασει και προηγουμενες εκδοσεις του συγκεκριμενου image και τιποτα!
    καθαρα η μορφη ts αρχειων δεν υποστηριζεται σωστα στα cloud ibox...ομως τοσοι εχουν cloud ibox δηλαδη μονο εμεις οι δυο εχουμε αυτο το προβλημα; χαχαχα περιεργο...τελοσπαντων
    Εγώ το έβαλα και Black hole και σε έναν σερβερ έκανε τα ίδια και γι αυτό το άλλαξα σε pli4
    Αλλά πάλι ο συγκεκριμένος σερβερ δεν επεξε. Πολλούς σερβερ τους έπεζε πολύ καλά ο δικός μου
    Άρα δεν είναι πρόβλημα Image.
    Κάτι παίζει με τους σερβερ που ούτε οι ίδιοι σερβεραδες δεν γνωρίζουν.
    Θα βρεθεί λύση πιστεύω.
    Αλλιώς σουτττττττ

  10. #709
    Member
    Join Date
    19-02-2014
    Posts
    99
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by tonisgr View Post
    Εγώ το έβαλα και Black hole και σε έναν σερβερ έκανε τα ίδια και γι αυτό το άλλαξα σε pli4
    Αλλά πάλι ο συγκεκριμένος σερβερ δεν επεξε. Πολλούς σερβερ τους έπεζε πολύ καλά ο δικός μου
    Άρα δεν είναι πρόβλημα Image.
    Κάτι παίζει με τους σερβερ που ούτε οι ίδιοι σερβεραδες δεν γνωρίζουν.
    Θα βρεθεί λύση πιστεύω.
    Αλλιώς σουτττττττ
    Εγώ έχω το cloud ibox 2 .. και μ τα κάνει σε ότι ts αρχείο και να του βαλω από ταινία μέχρι κανάλια..από οποιοδήποτε σερβερ ή και μόνος μου που του έβαλα..λύση δεν νομίζω να βρεθεί παράνομο αν αλλάξουν τη μορφή των αρχείων οι σερβεραδες αλλά αυτό δεν παίζει να συμβεί προς το παρόν τεσπα εγώ δεν έχω κάποιο παράπονο...στα sat είναι κομπλέ!

  11. #710
    Junior Member
    Join Date
    01-05-2010
    Posts
    22
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by gianakis View Post
    ωραίος android & ξερό ψωμί :)

    το android το χεις ψάξει πώς θα συμπεριφερόταν πάνω στο cloud ibox?

    καλά δεν είναι και για σουτάρισμα φιλαράκι! τα παίζει all εκτός τα ".ts" links
    απλώς ειναι λίγο ξεφτίλα για τα cloud πλέον (που ειναι enigma2) να μην παίζουν "ts" ενώ ένα φτηνιάρικο edision nano να τα "μασάει" άνετα

    χρήσιμη info ότι δεν στα παίζει ούτε σε userbouquet
    αλλά ούτε με άλλα images! για να δούμε...



    όντως στα sat είναι κομπλε!
    φαντάσου να μην μπορεί ούτε ο cloud ibox 3...θα θέλουν πολύ ξύλο μετά :)

    εννοείς πιστεύω any server με link ".ts" ότι κάνει σπασίματα ε? με τους άλλους εντάξει σωστά?

    χρήσιμη info ότι δεν σου παίζει ούτε ταινίες ".ts"

    πάντως παιδιά αν βρείτε υποστήριξη σε image OPENATV για cloud ibox για δοκιμάστε... ;)

    επίσης ψάξτε λίγο στο ts media (ή panel? δεν θυμάμαι!) έχει κάπου μέσα νομίζω που περνάς links ως m3u ;)
    τέλος με vlc μπορεί το cloud να τα τρέξει?

    αυτοί φαίνεται να ρίχνουν το φταίξιμο του δέκτη στα streams:
    <<Please note that IPTV and Movies are streaming services and depending on the links they can freeze and hang, this has nothing to do with the Cloud ibox II, rather the stream links>>
    http://binzou.com/cloud-ibox-2-enigm...ort-iptv-wifi/
    αυτό όμως δεν υποδηλώνει ότι ξέρουν για το θέμα & δεν μπορούν να κάνουν κάτι γι'αυτό?; άκου κει δικαιολογία! άρα ίσως να ναι θέμα hardware λοιπόν και τα μασάνε.
    γιατί πώς γίνεται δλδ όταν παίζεις τα ίδια IPTV & MOVIES streaming services στο VLC του PC την ίδια ώρα πχ να μην freezάρουν κθλ? το λιγότερο γραφικοί οι τύποι...

    σίγουρα θα υπαρχουν κι άλλοι με το ίδιο θέμα! όμως μάλλον θα ναι διακοπούλες
    Λοιπόν έχω εξέλιξη στο θέμα...
    Χτες βράδυ πειράματιστικα λίγο...
    1.Πέταξα στον Media Player του μηχανήματος μέσα σε m3u αρχείο με FTP και τα έπαιξε τζάμι.
    2.Σε ταμπλέτα με Android σε μορφή αρχείου πάλι m3u πάλι τζάμι.
    Συμπέρασμα δικό μου αν βάλεις την γραμμή να παίζει σε ότι μορφή θες εκτός από την διαταγή για enigma2 θα παίξει άνετα.
    Άρα κάτι παίζει στην enigma2 διαταγή που περνάει με FTP.
    Εκεί είναι νομίζω το θέμα που κανένας σερβερας ακόμα δεν το ξέρει μάλλον.
    Πρέπει οι γκουρού του αθλήματος να το δουν το θέμα και να κάνουν ότι πρέπει.
    Αλλιώς όσοι έχουν Cloud-IBox 1 και 2 θα είναι για πέταμα

Advertise Here

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •