Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 72 of 85 FirstFirst ... 2247626770717273747782 ... LastLast
Results 711 to 720 of 846

Thread: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

  1. #711
    Junior Member
    Join Date
    01-05-2010
    Posts
    22
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Παρεμπιπτόντως από κάτι φόρουμ που πέρασα και διάβασα μερικά θέματα...
    Οι περισσότεροι είναι ευχαριστημένοι με Vti. Image και παίζουν όλα απροβληματιστα...
    Μήπως πρέπει να το δοκιμάσουμε?

  2. Advertise Here
  3. #712
    Member
    Join Date
    19-02-2014
    Posts
    99
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by tonisgr View Post
    Λοιπόν έχω εξέλιξη στο θέμα...
    Χτες βράδυ πειράματιστικα λίγο...
    1.Πέταξα στον Media Player του μηχανήματος μέσα σε m3u αρχείο με FTP και τα έπαιξε τζάμι.
    2.Σε ταμπλέτα με Android σε μορφή αρχείου πάλι m3u πάλι τζάμι.
    Συμπέρασμα δικό μου αν βάλεις την γραμμή να παίζει σε ότι μορφή θες εκτός από την διαταγή για enigma2 θα παίξει άνετα.
    Άρα κάτι παίζει στην enigma2 διαταγή που περνάει με FTP.
    Εκεί είναι νομίζω το θέμα που κανένας σερβερας ακόμα δεν το ξέρει μάλλον.
    Πρέπει οι γκουρού του αθλήματος να το δουν το θέμα και να κάνουν ότι πρέπει.
    Αλλιώς όσοι έχουν Cloud-IBox 1 και 2 θα είναι για πέταμα
    Κοιτα δεν είναι σίγουρα θέμα σερβερ!
    Εμ το media player σε ποιο image υπάρχει;..πάντως σε m3u που τα είχα περάσει στο ts media μου έκαναν κάποια κολλήματα και ο ήχος δεν ήταν συγχρονισμένος σωστά με την εικόνα

  4. #713
    Junior Member
    Join Date
    01-05-2010
    Posts
    22
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by kavalxd View Post
    Κοιτα δεν είναι σίγουρα θέμα σερβερ!
    Εμ το media player σε ποιο image υπάρχει;..πάντως σε m3u που τα είχα περάσει στο ts media μου έκαναν κάποια κολλήματα και ο ήχος δεν ήταν συγχρονισμένος σωστά με την εικόνα
    Υπάρχει στο pli4 αν το έχεις στα ελληνικά είναι στα πρόσθετα αναπαραγωγή πολυμέσων.
    Αν πετάξεις με FTP το m3u θα στο παίξει τζάμι.
    Τεσπα σαββατοκύριακο θα περάσω Vti. Και βλέπουμε

  5. #714
    Member
    Join Date
    19-02-2014
    Posts
    99
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by tonisgr View Post
    Υπάρχει στο pli4 αν το έχεις στα ελληνικά είναι στα πρόσθετα αναπαραγωγή πολυμέσων.
    Αν πετάξεις με FTP το m3u θα στο παίξει τζάμι.
    Τεσπα σαββατοκύριακο θα περάσω Vti. Και βλέπουμε
    Ευχαριστω φιλαρακι θα δοκιμασω και γω αυτο με τη m3u στο Media Player..να δω σε μενα πως θα παιξει ;) και απο κει και περα μπορει να τεσταρω το openatv εγω...να δουμε!

  6. #715
    New Member
    Join Date
    22-08-2015
    Posts
    7
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    1ο POST
    Καλησπέρα σε όλους !
    Έχω τον IXUSS ZERO και σερβίρομαι. Υπάρχουν καποια κανάλια που ανοίγουν με MGCAMD και κάποια άλλα με CCCAM. Υπάρχει κάποιο πρόγραμμα που να αναγνωρίζει τις ανάγκες και να επιλέγει μόνο του με ποιο θα ξεκλειδώνει? Ή αλλιώς υπάρχει κάποιο που να του δηλώσω εξ'αρχής οτι το τάδε κανάλι θα το παίζεις με το τάδε (mgcamd or cccam) ?

    Eυχαριστω πάιδες
    ΜΑΝΩΛΗΣ

  7. #716
    Senior Member tseve's Avatar
    Join Date
    16-04-2009
    Posts
    222
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    gianaki γραψεμου σε παρακαλω ποιος δεκτης παιζει σε 4.2.2.γιατι με ενδιαφερει για τον ιδιο λογο και αν ο ιδιος παιζει και σε 4.2.0 ευχαριστω.

  8. #717
    Contributing Member
    Join Date
    06-02-2009
    Posts
    519
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by gianakis View Post
    DR hd D15
    Δεν παίζει 4.2.2...

  9. #718
    Senior Member tseve's Avatar
    Join Date
    16-04-2009
    Posts
    222
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by gianakis View Post
    φυσικά και μπορούν να δουν τα 4:2:0 φίλε

    όλα τα AZBOX που ίσως να βρεις έξω (έχει σταματήσει όμως η υποστήριξη)
    DR hd D15
    ο KATHREIN UFS 910
    qualiTV 1080IR (δεν τον έχω δει, το χω διαβάσει)
    οι technomate κτ πήγαν να κάνουν αλλά δεν φτούρισε :)

    κι από καλά tv sat tuners σε pc

    για να δεις στους απλούς enigma 2 πρέπει να στριμάρεις αλλά δεν θα ναι η ίδια ακριβώς ποιότητα...

    και έως 8PSK....16APSK μετά ζορίζονται κι αυτοί :(
    http://ateme.com/en/products/Integra...ecoders/dr5000
    δλδ οπως βλεπω τωρα με το vlc και το enigma2 στο laptop τα 4.2.0 βλεπω και τα 4.2.2.διοτι δεν το εχω δοκιμασει αν καταλαβα.....Σεραφειμ δωσε κανενα δεκτη που παιζει και 4.2.2.

  10. #719
    Senior Member
    Join Date
    28-02-2013
    Posts
    449
    Uploads
    4
    Likes
    71

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    [QUOTE=MANOLIS33;1159338]1ο POST
    Καλησπέρα σε όλους !
    Έχω τον IXUSS ZERO και σερβίρομαι. Υπάρχουν καποια κανάλια που ανοίγουν με MGCAMD και κάποια άλλα με CCCAM. Υπάρχει κάποιο πρόγραμμα που να αναγνωρίζει τις ανάγκες και να επιλέγει μόνο του με ποιο θα ξεκλειδώνει? Ή αλλιώς υπάρχει κάποιο που να του δηλώσω εξ'αρχής οτι το τάδε κανάλι θα το παίζεις με το τάδε (mgcamd or cccam) ?

    Oxi tetoia dynatotita den yparxei.An epimeneis se cccam to 2.3.0 anoigei ta perissotera.To Mgcamd ksexnato.Dokimase me OSCAM ( i cline kai i n line pernietai sto oscam server).Ta anoigei ola kai einai stathero. Sto opena.tv to cccam 2.2.1 einai statherotero ( spania se petaei eksw-no cam- otan pas sto csat) alla opws eipa den ta anoigei ola.

  11. #720
    New Member
    Join Date
    22-08-2015
    Posts
    7
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Καλημέρα satuser1, περίπου κατάλαβα με μπέρδεψε αυτό που γράφεις στη παρένθεση. Οντως εχω το opena.tv περασμένο. Άρα ποιο να διαλεξω 2.21 ή 2.30 ?

Advertise Here

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •