Hebben wij dat programma nergens liggen? Dan zouden we het onder het mom van "educational purpose" even kunnen testen![]()
Hebben wij dat programma nergens liggen? Dan zouden we het onder het mom van "educational purpose" even kunnen testen![]()
En is het al getest ?
Ik hoef niks meer te testen, maar neem maar van mij aan dat het werkt ( als je weet wat je doet ) !
Iedereen weet hoe het programma heet
maar je bent bang om te schrijven over dit?
de naam van het programma is "The Flying Dutchman"
![]()
Bang om te schrijven ben ik zeer zeker niet. "The Flying Dutchman" onze wo.. heeft de hack zeer zeker gedaan. Alle respect dus ook naar hem niet naar alle anderen.
The full version kan meer, nou ja idem alleen makkelijker. Ik kan alleen zeggen "leest ze" en mol niet te veel kaarten![]()
Hmm als we het enkel gebruiken voor educatieve doeleinde is er niks illegaals aan., We gebruiken deze files natuurlijk niet om gratis tv te kijken, dat zou belachelijk zijn
Mocht er toch bezwaar zijn van de betaal tv zenders dan kunnen deze mij mailen en zal ik deze thread verwijderen (zodra ik hier tijd voor heb)
Groetjes,
MainFrame
Kan iemand mij vertellen hoe dat fd lite werkt, en wat de instellingen allemaal moeten zijn?
Ben hier heel nieuw mee namelijk, en wil niet mijn smartcard verklooien.
Bvd en mvg Dennis
Jaaaa, zou leuk zijn, alleen krijgen we daar geen/weinig reply op, zoals ook op andere boards.
Voor moment blijf ik wel bij mn shares, net zo lekker en !! mol mn kaart niet![]()
Ik vond het leuk om weer eens wat te horen. Maar van wat ik nu lees hebben een of een paar mensen al maanden lol van deze 'hack' als het dat al is. Alleraardigst vind ik de man die meteen een advertentie plaatst om er geld aan te verdienen. Of zou het juist dat zijn: hebberige mensen laten betalen voor hun ........heid? Veel waarheidsgehalte zie ik er nog niet in.
Fijn prog overigens, micosoft zal me op de hoogte brengen als een oplossing is dit prog te draaien onder Vista.