[QUOTE=satgeo;382127]Xmmmmmm.poloi Lariseoi maseutikan edo mesa ,kati prepi na kanoume
ax larsa larsa sida ki laxtarsa[/
eheis kali profora...Se kovo na eisai patriotaki
...Ektos kai an ekanes fantaros sti Larisa
![]()
Mia kalimera kai apo mena....kalosasbrika olous!!!!
poles gnostes fatses(onomata) blepo edopera.
oso gia sintages rotiste emena,sto strato imouna magiras!!!!
na sas kano ena mpriam......na glifete ta daxtila sas