Εχω τόν παραπάνω δέκτη αλλά τώρα τελευταία τά κανάλια πού βλέπω μέ τήν γάτα 'η μέ τό diablocam παρουσιάζουν μωσαικό 'η παγώνει ή εικόνα. Μπορεί κάποιος νά βοηθήσει. Ευχαριστώ
Εχω τόν παραπάνω δέκτη αλλά τώρα τελευταία τά κανάλια πού βλέπω μέ τήν γάτα 'η μέ τό diablocam παρουσιάζουν μωσαικό 'η παγώνει ή εικόνα. Μπορεί κάποιος νά βοηθήσει. Ευχαριστώ
Δέν φταίει τό Diablo cam γιατί κάνει τά ιδια καί μόνο μέ τήν Γάτα στο Cardreader