Ευχαριστω παρα πολυ!!!Λυθηκε το προβληματακι..
Τωρα μου εμεινε ενα τελευταιο..Δεν μου εμφανιζει πλεον με τιποτα τους providers στην λιστα καναλιων!!ξανακατεβαζω τα καναλια εμφανιζονται αλλα στο επομενο ανοιγμα κλεισιμο του δεκτη χανονται παλι!!Ξερει κανεις καμια αλλη λυση?Εχει αρχισει να με κουραζει ο ipbox250s!










