paides...gata pou niaourizei den tin peirazoume!!!
an iparxei kapoia alli gia dokimes...ok.
paides...gata pou niaourizei den tin peirazoume!!!
an iparxei kapoia alli gia dokimes...ok.
φιλε ampelioti με αυτο τον καημο ειμαι τοσες μερες τωρα..ψαχνω ψαχνω αλλα τπτ...βγηκε μια βρωμα ομως οτι μας δειχνει το alpha το κυπριακο..το θεμα ειναι πως η γατουλα μου εχει μονο ελληνικα και δεν βρισκω αρχειο να παιζει και τις σεφταλιες...θα βγαλω καντηλες αν δεν δω την αρρωστια μου
βασικα αυριο θα δοκιμασω το fix των κυπριακων πανω στο 9-7 ....προτινετε να καθαρισω και να ξαναγραψω το 9-7 ξανα και μετα να περασω το fix??? ή κατευθειαν το fix επανω?
pliktrologiste sto google paok justin,kai mpite sto paokmania.gr
patiste tin diefthinsi pou exei mesa kai tha dite ton agona tou olimpiakou tora.
avrio tha exei tin paokaraaaaa!![]()
ξαναγραψε το 9-7 ξανα και μετα να περασεις το fix.
isxiei oti to 9/7 exei akoma 4 meres zoi?