eeee entaksei o typos einai apaixtos, xilia xronia na zhseis BESTTT !!!!!!
ena euxaristo einai to ligotero pou mporo na po![]()
eeee entaksei o typos einai apaixtos, xilia xronia na zhseis BESTTT !!!!!!
ena euxaristo einai to ligotero pou mporo na po![]()
thanks therapia.to dokimasa kai egw paizei mia xara.boris na mou steileis to msn sou?
Το έγραψα και σε άλλο post μου παίξανε όλα σε 3 δευτερόλεπτα τα πάντα όλα λέμε κλαι μετά από κάποιες ώρες τα gr πάπαλα και βλέπω μόνο cy μπορεί κάποιος να βοηθήσει?
το πρόβλημα λύθηκε αμέσως ευχαριστώ απλά για ποιο λόγο έγινε ξαφνικά αυτό?εμένα δεν μου έχει ξανατύχει.....![]()
molis paw na to fortosw mou lei this is not best gama cart ti einai ayto?
This is not a besttt gammacard. The besttt gamma ATR is CE7CFC027C3EF842F28CF230F232F2B0F27EF200 7C80BE408EF2007C4E3EE23E to akribes mnm re palikaria kamia boithia????
file m prospa8ise na tin kanis clean me ton gamma loader 1.1 .an to petixis pote ma pote min fortosis stin karta su allo ektos apo gam file.fortose to 110709 tu newcs apo ti gamma section.min fortonis ke ksanafortonis tin karta su me axrista pragmata,katse na dis ke ligo tv.filika
carrier
an htan dikia mou h karta den tha trelenomoun toso alla einai toy petherou moy opote trexw!!!
tha ta eixa rapsei sta p@p@ria mou kanonika kalokairiatika...
gia ayto exw anagki ousiastikes simboules...kai oxi tou tipou katse des tv kai alla tetoia koula! kai den exw tipota me kanenan edw mesa
ara loipon parakalw poly thelw mia ousiastiki boithia
therapia an blepeis dwse mas ta fwta sou
h an einai kapoios as anebasei to epomeno arxeio meta tis 9.7!!!! to opoio ekleise...
sas eyxaristw
ego file m su ekana mia protasi gia na vlepis tv.su ipa fortose to 110709 gia na min xriazete i karta su tris tin ora fortoma.tora an i karta ine tu pe8eru su enas logos parapano.su ipa oti su ipa gia na se voi8iso ute gia na se tsatiso ute gia na su to pekso kapios.ego exo afto to file sti diki mu karta ke eno grafo sto forum vlepo nova gr ke cyp anelipos ke dixos diakopes.an den to 8elis afto to pragma ine dikeoma su.