nomizo oti to sygekrimeno reader doulevi mono me to
diko tou logismiko .......to exo kai ego den katafera na to
kano na doulepsi me gammloader....to diko mou
einai to palio me to mple led ...xoris kouti sketi plaketa
an eine afto min pedevese ..mono fun &gold card progtramatizei.
AAAAA ένας ακόμα που πάει γυρεύοντας
Ρε φίλε η καρτούλα παίζει μια χαρά και θες να κάνεις πειράματα ???
Και μάλιστα παίζει με αρχείο που δεν ξέρεις ποιο είναι .
Και αν ο άλλος έχει βάλει ένα μαγικό np που θα κρατήσει για 1 χρόνο ???
Κρίμα δεν είναι να το χάσεις μόνο και μόνο για πειράματα ???
Σταμάτα να παίζεις με το γατί και απόλαυσε ότι δείχνει .Και αν σταματήσει
αρχίζεις τα πειράματα ..![]()
παιδιά help είχα φορτώσει μια κάρτα με το πακέτο best και έπαιζε κανονικά κάποια στιγμή βγάζω την κάρτα και μόλις την ξαναβάζω δεν μου παίζει τίποτα .....επανεκκίνιση δέκτη 2-3 φορές τίποτα πάλι.....πάω να φορτώσω το αρχείο ξανά μου βγάζει card not cleaned και μου βγάζει το ATR της....δηλαδή δεν μπορώ ούτε να της φορτώσω ξανά το αρχείο.....μπορεί κάποιος να μου πει τι γίνεται?ευχαριστώ......
katharise tin kala an kai tin ehis trelani anamenomeno itan na tin sakatepsis ala valti sto dehti an sou grapsi irdeto no acess ine ok apla kane epanakinisi to pc elekse kalodia kai tha ftiaksi to programmeran sou grapsi o dehtis wrong card i lathos carta ine poli aplo tin sakatepses kai dokimase kai me gamma loader opio gam thes as min doulevi an o gamaloader stin kani clean tote crasares to programa
έχω dream και ο programmer είναι συνδεδεμένος σε dream.....όταν συνδέσω κανονικά το καλώδιο δεν βλέπω κανένα μήνυμα απλά δεν παίζει η εικόνα η κάρτα εδ'ω δεν μπαίνει εμένα κατευθείαν στον δέκτη είναι μέσα στον programmer και απλά αλλάζω τα καλώδια και συνδέω τον programmer στον φορητό κάθε φορά..άρα δεν μπορώ να δω irdetto no access κλπ......![]()