afentiko..poli isixia exei simera...ta kefia den pane kala mallon
kalispera palikaria
καλησπερα παιδια
ston kafene epidi den exei kosmo kernao olo to magazi!!!
ouiski ,mpira ,vodka,sfinakia ,kai oti theli o kathenas!!
oxi gia poli...![]()
Hello boys
@paok1-4, ανεβασε μας κανενα θεικο με αεροδυναμικες καμπυλες (αλα ***ara)
@SKFSTEFANOS, μηπως σου βρισκεται και καμια σοδα? Μολις εφαγα...![]()
savva pare na exeis.![]()
Καλή η "ομάδα" σου! Για τη φωτο μιλαω, βρασε τον αγωνα...
Αλλα, να... περιμενα κατι σε βραζιλιανικο...![]()
Kalhmera sto kafeneio pou mallon adeio einai...