Nai re si taso ala i sizitisi teriazi pio poli sto diko sou to thema.
Ola afta pou grafete exoun endiaferon kai pola sxolia pou grafonte den exoun sxesi me tin gata.
Sigoura i roi tis sizitisis kamia fora fevgi apo to thema ala des kai monos sou vrethikate 2-3 kaloi filoi kai sizitate diafora.
As mini to thema apoklistika gia tis gates girna ligo piso kai diavase afta pou graftikan apo to mesimeri kai meta kai tha dis poso tha kourastis.
kati telefteo kai kalinihto min apantisete edo ehi dikio o giorgis apla akouste to kopsane tin versio4.1 oi araves kai vgalane 5 gia na kopsoune to show time e den perasane 10 ores molis tora mou anaferane pos tin version 4.1 tin energopoioisane pali oi hackers apo aravia eleos pote prolavane
na rotiso pos ides pote akrivos ir8e to emm ke sou alakse ton provider???diladi me tin c3 line mpori na alaksi o provider ke na aniksi i karta me to hsn pou denb anige prin???ax na do pote kapios kalos an8ropos 8a frapsi ena ar8ro gia to olo 8ema na iremisi o kosmos olos pou prospa8i na katanoisi alla vasanizete...an den se pirazi na mou stilis tin grami 8a to ektimousa...efxaristo...