Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 41 of 191 FirstFirst ... 163136394041424346516691141 ... LastLast
Results 401 to 410 of 1906

Thread: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #401
    Senior Member
    Join Date
    03-05-2009
    Posts
    341
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Dreambox ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

    Quote Originally Posted by DeathKernel View Post
    Nemesis dokimasate poli pio statheri kai pio etoimi ase pou exei kai enswmatomeno mac changer kai exomionei thn ip ths maimous me original
    kai to gemini na foresis se klono, uparxei tropos na to kanis original kai na tou dosis tin orginal MAC tis multimedia

  2. Advertise Here
  3. #402
    Banned
    Join Date
    14-05-2008
    Location
    southern greek coasts
    Posts
    2,254
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: Dreambox ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

    Quote Originally Posted by xaniaras View Post
    ego leo oti pezi sto diko tou h exo eidikh
    ekdosh 500???
    kala re kai ekei exeis eidiki ekdosi ? pes mas leptomeries
    stathi den paizesai ...

  4. #403
    Senior Member
    Join Date
    03-05-2009
    Posts
    341
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Dreambox ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

    Quote Originally Posted by nickman9271 View Post
    kala re kai ekei exeis eidiki ekdosi ? pes mas leptomeries
    stathi den paizesai ...
    kala akomi den ton mathete ton xaniara, gia na anavi ta aimata protos einai.

  5. #404
    Senior Member Scientist1's Avatar
    Join Date
    13-01-2007
    Location
    Cyprus
    Posts
    448
    Uploads
    0
    Likes
    1

    Re: Dreambox ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

    Quote Originally Posted by xaniaras View Post
    ego leo oti pezi sto diko tou h exo eidikh
    ekdosh 500???
    Grapse mou ena apospazma tou newcs.xml kai tha sou po amesos an doulevi i oxi

    px
    "<parity>odd</parity>
    <reset>normal</reset>
    <export>Yes</export>
    <enabled>Yes</enabled>
    <blocksa>No</blocksa>
    <blockua>No</blockua>
    <blockga>No</blockga>
    <!-- <boxkey>0000000000</boxkey> -->
    <!-- <rsa>0000000000</rsa> -->
    <irdeto-camkey>0000000000000000</irdeto-camkey>
    <irdeto-camkey-data>00000000000000000000000000000000000 0000000000000000000000000000000000000000 0000000000000000000000000000000000000000 0000000000000000000000000000000000000000 0000000000000000000000000000000000000000 0000000000000000000000000000000000000000 000000000000000000000</irdeto-camkey-data>
    <crypto-special>No</crypto-special>
    <ipk>00000000000000000000000000000000000 0000000000000000000000000000000000000000 0000000000000000000000000000000000000000 0000000000000000000000000000000000000000 0000000000000000000000000000000000000000 0000000000000000000000000000000000000000 000000000000000000000</ipk>
    <ucpk>0000000000000000000000000000000000 0000000000000000000000000000000000000000 0000000000000000000000000000000000000000 0000000000000000000000000000000000000000 0000000000000000000000000000000000000000 0000000000000000000000000000000000000000 0000000000000000000000</ucpk>
    <PTShandshake>No</PTShandshake>
    <carddetect>no</carddetect>
    "

  6. #405
    Senior Member Scientist1's Avatar
    Join Date
    13-01-2007
    Location
    Cyprus
    Posts
    448
    Uploads
    0
    Likes
    1

    Re: Dreambox ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

    Pantos i gnisia karta doulevi kai sto esoteriko kai me seriako

  7. #406
    Member
    Join Date
    06-12-2008
    Posts
    42
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Dreambox ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

    σε 500,600,7000,7020 δεν παιζει στο ενσωματωμενο και το προβλημα ειναι hardwarικο. τωρα αν καποιος ειναι τοσο ανησυχος και μαστορας,ωστε να κανει τις απαραιτητες τροποποιησεις στο reader,μπραβο του και μαγκια του.
    παντως πιο ευκολο ειναι να κουμπωσεις ενα εξωτερικο

  8. #407
    CCCAM GURU xaniaras's Avatar
    Join Date
    01-11-2008
    Location
    GREECE
    Posts
    2,652
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: Dreambox ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

    Quote Originally Posted by georgeflu View Post
    σε 500,600,7000,7020 δεν παιζει στο ενσωματωμενο και το προβλημα ειναι hardwarικο. τωρα αν καποιος ειναι τοσο ανησυχος και μαστορας,ωστε να κανει τις απαραιτητες τροποποιησεις στο reader,μπραβο του και μαγκια του.
    παντως πιο ευκολο ειναι να κουμπωσεις ενα εξωτερικο

    milas gia gamma giati h original pezi xoris allages
    me nemesis 4v4 kai 500 dream sto ensomatomeno
    doulevi kanonika ...to ti ?pos? xrisos odigos
    milao pada gia gammacard ...

  9. #408
    CCCAM GURU xaniaras's Avatar
    Join Date
    01-11-2008
    Location
    GREECE
    Posts
    2,652
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: Dreambox ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

    Quote Originally Posted by Scientist1 View Post
    Grapse mou ena apospazma tou newcs.xml kai tha sou po amesos an doulevi i oxi

    giati den kanis to anapodo re sy aderfe...na masftiaksis ena newcs
    pou na doulevi?
    mono tis kritikis epitropis eise? tis kataskevastikis giati?

  10. #409
    Banned
    Join Date
    14-05-2008
    Location
    southern greek coasts
    Posts
    2,254
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: Dreambox ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

    [QUOTE=xaniaras;439345]
    Quote Originally Posted by Scientist1 View Post
    Grapse mou ena apospazma tou newcs.xml kai tha sou po amesos an doulevi i oxi

    giati den kanis to anapodo re sy aderfe...na masftiaksis ena newcs
    pou na doulevi?
    mono tis kritikis epiropis eise? tis kataskevastikis giati?
    stathi , ama sou steilo to cccam.cfg tou serverakou ,mporeis na mou peis an sykonei katholou fine tunning , gia na exei kalyteri apodosi ?
    kai i alli erotisi yparxei tropos na syndetho se cccam/server me newcamd 5.25 client ?

  11. #410
    Senior Member Scientist1's Avatar
    Join Date
    13-01-2007
    Location
    Cyprus
    Posts
    448
    Uploads
    0
    Likes
    1

    Re: Dreambox ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

    [QUOTE=xaniaras;439345]
    Quote Originally Posted by Scientist1 View Post
    Grapse mou ena apospazma tou newcs.xml kai tha sou po amesos an doulevi i oxi

    giati den kanis to anapodo re sy aderfe...na masftiaksis ena newcs
    pou na doulevi?
    mono tis kritikis epitropis eise? tis kataskevastikis giati?
    File xaniara to exo peksi to newcs alla me to sindiasmo pou to doulevo tin gata den tin vlepi.
    Min mou pite na valo alla image kai softcams giati to estisa gia na me volevi emena.

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •