Καινουργιος στο site ανοιγω αυτο το θεματακι για να βοηθηθουμε μεταξυ μας.Αρκετοι εδω μεσα ασχολουνται με τα δορυφορικα συστηματα.Αλλοι επαγγελματικα και αλλοι ειναι χομπιστες.Εγω απο την μερια μου ασχολουμε με τα ηλεκτρικα εγκαταστασεων.Εαν καποιος θεληση τηλεβοηθεια απλωνω χερι βοηθειας.Εαν κανουμε μια αναφορα οι περισσοτεροι στην δυσκολη θα παρουμε μια απαντηση.(δεν το ανοιγω για να οικονομισω-να εξηγουμαστε)
Η παρενθεση για τους καχυποπτους
Φιλικα παντα






