Pou einai o giatros na valoume kanenan as8eni sto xeirourgeio????? Exei mazeftei oura apekso kai perimenei...
Ase pou oso leipei trome ta nixia mas kai skotonomaste metaksi mas...
Mia erotisi sxetika me to HSN tis gatoulas exi kapia simasia an apotelite me gramata i me arithmous mono.
Mporoume na to xorisoume se 2 meroi apo 3 stixia i se 3 meroi apo 2 stixia gia na vroume kapia pliroforia pou tha mas odigisi sto fagito pou taisame;
Ine aftonomo enieo kai mono ta 2 i 3 prota stixia mas dinoun kapia pliroforia pou na mas fotografizoun to fagito an oxi akrivos ala peripou.
Paradigmatos xari ine pote dinaton to fagito gigantas tou 3/4/08 na mas dosi sto HSN kai sto deftero stixio to grama (D)
Stixio enoo to kathe grama i arithmo pou vriskete mesa sto HSN.
EFXARISTO!