Taso me mperdepses... edw de theorw oti kanoume mathima irdeto... alla cmds kai updates tis gatoulas. Oi typoi pou ftiaksan ti gamma tin kanane na pairnei kapoies entoles me kapoia sygkekrimeni kryptografisi kai auto einai auto pou mas eksigiseis...Ayto pistevw mexri stigmis... Dld an eixame mia gnhsia kseklidoti de tha mporouse na parei ta cmds tis gamma... Den tha ta katalavaine.... Ektos an exw katalavei teleiws lathos...
Ektos gatas i idisi tis telefteas stigmis ala epikeri.
Endexete na exoume ekloges me imerominia stis 4-10-09 i 11-10-09
ektos apo tin kenouria karta pou ine etimi anakoinothike episima kai paketo nova gia abra catabra http://www.satsupreme.com/showthread.php?t=94562
vre afto katalaves esi?spastike telios o algorithmos prota ipirhe mia mikri tripa tora egine pigadi se ligo tha vlepoume nova kai apo epigia pou lei o logos teliose to paramithi to os diavastike entelos tha gini emulation se oti karta goustaroun den ehis non publik gia tin palia ?pernis kenouria den goustaris tin kenouria pas sto sky shairing ouye afto thes? pas abra catabra oute abra catabra thes pas se dehti etimo me emulation oute karta oute internet
den nomizo file mou aftoi ihane ala shedia apla se diastima 8 minon na alaksoune mono karta me ali version tora etsi opos egine tha perasoun mines gia simvoulio egrisi kaievresi kondilion kai isos na to klisoune kiolas to magazi irdeto 3 gia to pio apesio bouketo tou kosmou?ego pote den ehasa ergo apo tin nova vlepo 10 lepta simera ala deka lepta top proi ala 10 lepta se mia evdomada afou ehi to idio ergo 4 mines sinehos apo to proi eos to vradi