Simera epaise sta xeria mou enas dektis nokia (apo ta gnosta montela) pou legane sta post tou thread ΦΑΓΗΤΑ,ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΑΤΕΣ 3.
To thema einai oti gia na dokimaso ola auta pou mporei na kanei o dektis tha ithela merikes plirofories tis opoies protimo na tis paro meso pm h' msn gia na min karfonomaste...
Opios exei diathesi na voithisei sto ti firmware prepei na peraso kai ti energeies prepei na kano ta pm mou einai anoixta...
telika ekana kai douleuei h gatoula vlepw ola ta kanalia!alla kanei ena kooufo pou den mpow na to eksigisw!otan epilegw ta kanalia madgreekz.mgm,mtv to elliniko,vh1 kai to extra3 h entash tou shmatos toy doryforoy ksafnika midenizei!!!!!!!spaw to kefali mou ekana apeires fores reset,anazitisi,anavathmisei ktl alla pali kai pali ta idia!den mporw na dw auta ta kanalia!!!!!!!!!!!
kamia idea kapios gia to ti paizei?
..Afta ta kanalia einai stin syxnotita 10930-H (ektos to extra).
..To n@va-cinema 2 paizei kanonika.?
..Ean ola ta kanalia apo aftin tin syxnotita parousiazoun provlima
tote koitakse mipos exei kounisei apo aera o diskos,an oxi tote isos
xreiasteis kalytero LNB (ypothetika).
einai o head sd 2900 usb einai autos pou den paizei ta kanalia kai o allos pou paizei ta panta einai venex st 5119
nai autos einai!epsaksa alla den vrhka kapou lush!an to dei kaneis apo therapia h satgeo as me voithisei
pragmatika exw kolisei!den mporw na skeftw kati
gia thn akrivia autos einai
![]()
..Prospathise na kaneis atomiki anazitisi,diladi na psakseis mono ena kanali
prepei na ginete me olous tous dektes.Vale afta gia to:
Mad Greekz
10930-H/ SR 27500/ FEC 3/4
VPID 516
APID 730
PCR 516
..na deis tha to katevasei sosta.