kalimera
exei dokimasei h akousei kanenas an doulevei o tf7710hdpv me g.+irdcam? thx
kalimera
exei dokimasei h akousei kanenas an doulevei o tf7710hdpv me g.+irdcam? thx
giasas pedia exo Dreambox500 kai technomate 1000ci to dreambox exei server mporo me to dreambox na enoso me to rs232 to technomate kai na vlepo oti paketo exei anoikto to dreambox kai an nai pios einai o tropos sas parkalo me olo ton sevasmo an ginetai den ksero
Γεια σας παιδια!
Νεος στα δορυφορικα και εχω το εξης προβλημα:Ενας φιλος πηρε τον Mvision s5. Πριν δυο χρονια ειχε παρει τον δεκτη panasat 910 και την καρτα (γραφει απανω version 5), και συνεχιζει μεχρι τωρα κανονικα την συνδρομη του. Εβαλε την καρτα του στον mvision και εκανε και αναβαθμιση στο τελευταιο firmware( 6.08) αλλα τιποτα!! Τα καναλια του nova δεν αποκωδικοποιουνται. Στο μενου, εκει που λεει smart card γραφει οτι υπαρχει καρτα αλλα στο "τυπος" γραφει αγνωστο. Χρειαζετε τιποτα ρυθμιση? Ξερει κανεις τιποτα?
Ευχαριστω προκαταβολικα!
Δεν νομιζω φιλε μου... Πριν 2 χρονια δεν νομιζω οτι υπηρχε παντρεμα δεκτη καρτας...