Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 57 of 191 FirstFirst ... 73247525556575859626782107157 ... LastLast
Results 561 to 570 of 1906

Thread: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #561
    Member christos4's Avatar
    Join Date
    19-09-2008
    Location
    DREAMLAND
    Posts
    90
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Dreambox ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

    γεια σας παιδια θελω να με βοηθησετε γιατι τα παιξα μολις εβαλα ενα diseck rotor και δεν μπορω να το ρυθμισω κατω στον δεκτη(DM800) Το πιατο ειναι κεντραρισμενο κανονικα σε ολους τους δορυφορους αλλα οταν δινω εντολη δεν ψαχνει για αλλο δορυφορο και παραμενει στον αρχικο(19,2Ε) Ευχαριστω

  2. Advertise Here
  3. #562
    Contributing Member
    Join Date
    27-02-2005
    Posts
    360
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Dreambox ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

    βαλε στο diseqc mode 1.2 και χρηση usals= ναι, το γεωγραφικο μηκος/πλατος της περιοχης σου και θα ξεκινηση

  4. #563
    Member christos4's Avatar
    Join Date
    19-09-2008
    Location
    DREAMLAND
    Posts
    90
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Dreambox ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

    Quote Originally Posted by cris View Post
    βαλε στο diseqc mode 1.2 και χρηση usals= ναι, το γεωγραφικο μηκος/πλατος της περιοχης σου και θα ξεκινηση
    που μπορω να βρω το γεωγραφικο πλατος για τη Βεροια?

  5. #564
    Senior Member
    Join Date
    09-07-2009
    Posts
    341
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Dreambox ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

    Quote Originally Posted by christos4 View Post
    που μπορω να βρω το γεωγραφικο πλατος για τη Βεροια?
    nomizo einai afta:

    Address: veria
    Latitude: 40.5261
    Longitude: 22.2030

    Satellite: 13.0E Hot Bird 6, 8, 9
    Elevation: 42.2
    Azimuth (true): 194.0
    Azimuth (magn.): 190.4

  6. #565
    Junior Member
    Join Date
    07-09-2009
    Posts
    23
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Dreambox ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

    γιατι τοσο γραψιμο ρε παιδια τοσο περιεργο ειναι αυτο που ρωταω η μηπως δεν εχει συμβει σε κανεναν... ελεος!!!!!!

  7. #566
    Senior Member
    Join Date
    17-08-2009
    Posts
    349
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Dreambox ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

    Quote Originally Posted by a5836 View Post
    γιατι τοσο γραψιμο ρε παιδια τοσο περιεργο ειναι αυτο που ρωταω η μηπως δεν εχει συμβει σε κανεναν... ελεος!!!!!!
    Cool μεγαλε .... οποιος ξερει απανταει.... κανεις δεν ειναι υποχρεωμενος..

    επισης οπως κανεις την ερωτηση δεν βγαζει νοημα δωσε πιο πολλες πληροφοριες τι να καταλαβει ο αλλος σε 1 1.2 γραμμη

  8. #567
    Senior Member dj-tom's Avatar
    Join Date
    21-08-2009
    Posts
    234
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Dreambox ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

    Ερώτηση προς όλους:
    Τι επιρεάζει κατα την γνώμη σας την ταχύτητα στην εναλλαγή των καναλιών, κοινώς zapping;
    Το imange; ή to emu ;

  9. #568
    Contributing Member
    Join Date
    27-02-2005
    Posts
    360
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Dreambox ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

    φιλε a5836 δοκιμασε με το dreamview ειναι πολυ καλητερο

  10. #569
    Contributing Member
    Join Date
    27-02-2005
    Posts
    360
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Dreambox ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

    Quote Originally Posted by dj-tom View Post
    Ερώτηση προς όλους:
    Τι επιρεάζει κατα την γνώμη σας την ταχύτητα στην εναλλαγή των καναλιών, κοινώς zapping;
    Το imange; ή to emu ;
    πολλα επιρεαζουν προς το παρον ενεργοποιησε το
    enable fast zapping.

  11. #570
    Junior Member
    Join Date
    07-09-2009
    Posts
    23
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Dreambox ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

    Λοιπον το προβλημα ειναι παρα παρα πολυ απλο στο να το καταλαβετε ολοι και το ξαναλεω...τρωει κολληματα η εικονα στιγμιαια σε ολα τα καναλια της ακατονομαστης και δοκιμασα την γατα και με edision μωβ και με irdeto μπλε (την παλια) μοντουλα και σχεδον με ολα τα emu,δεν εχει σημασια το δοκιμασα και με το original image του dream και τιποτα παλι τα ιδια κανει...ενω την διαβαζει κανονικα,κανει σπασιματα η εικονα...το παραξενο ειναι οτι με το dreamstream παιζει κανονικοτατα στο pc,το προβλημα ειναι μονο στις εξοδους για tv. ο δεκτης ειναι 7020si με σκληρο 80gb και gemini 4.60 σε usb.μηπως ειναι γενικο το προβλημα στους 7020 με την γατα και δεν εχει αλλο προβλημα γιατι μου φαινεται περιεργο,τα ελευθερα παιζουν σφαιρα...

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •