φιλε μου εισαι εκτος θεματος. για cs εδω http://www.satsupreme.com/showthread.php?t=88808
φιλε μου εισαι εκτος θεματος. για cs εδω http://www.satsupreme.com/showthread.php?t=88808
Γεια σας φίλοι μου, αν υποτεθεί οτι έχει κάποιος τον casper οι αναβαθμίσεις του απο που θα λαμβάνονται ??? Γιατι οι αναβαθμίσεις του predator λαμβάνονται απο το επίσημο site του.Και ρωτώ αυτό καθώς casper = φάντασμα!!!!!
Βεβαια υπαρχει και η αλλη λυση,χωρις λεφτα.Θα μου πειτε απο την αλλη οτι δεν ξερεις ποτε 8α κλεισει,αλλα το ιδιο δεν ισχυει και με καποιους ιδιωτες που τα αρπαζουν και φευγουν?Παντως εγω απο το μηχανακι που εχω ειμαι αρκετα ικανοποιημενος,πεφτει μερικες φορες μαυριλα,αλλα κανενας δεν μου ειπε οτι θα δειχνει για παντα,αν και με τα νεα μοντελα που βγαζει πιστευω θα κρατησει,ή μαλλον ελπιζω.Το sc απο την αλλη ειναι πιο ακινδυνο για τους πελατες,αν σου κατσει η στραβη δλδ που ειναι πολυ δυσκολο.
Sto proto pou egrapses symfono, oso gia to deutero eimai
ypervolika kahypoptos.
Auto pou ypotheto, einai oti otan autoi pou stelnoun simata
gia skyshare, ta magkosoun gera apo tis promitheies poliseon,
kovoun to sima kai vgazoun tin alli mera kiolas ton TERMINATOR
stin agora pou pali ta deihnei ola.
Kai paei legontas h istoria kai kathe fora o kosmakis ta akoumpaei
kai oi magkes einai stin Hawai kai pinoun eksotika cocktails![]()