Otan omos to internet egine adsl tote kai ta humax tin kanan ti douleia tous![]()
θα σας βάλω photo το βράδυ από τις κάρτες που φτιάχναμε τέλη '98 αν θυμάμαι καλά, σε πλακέτα (με σχήμα κάρτας) με ολοκληρωμένα Atmel παρακαλώ και φορτώναμε το αρχείο και τον 10ο του 2000 πάπαλα.....
re seis kapou exo ki ego mia tetoia karta-plaketa me to atmelchip na periseuei ap to cam.
na kanoume ena mouseio kai na ek8esoume kartes-dektes (nokia 9220-9500-9600,humax 5400-5400z) modules kai loipa.
file xaniaras exo mia v2 ti exo bali na ti diabasi to emk3.1
moy dinei kapoio ATR HSN KAI PROV tis fortosa ena fileto
deixnei oti paei alla meta to reset deixnei ta idia
ekana polla peiramata me alla loader akoma tipota
mporis na boithisis? an ksereis kati
Ειμαι αρχαριος και χρειαζομαι βοηθεια!! Εχω εναν δεκτη yumatu ο οποιος εχει modula zetacam blue (δεν ξερω αν τα λεω καλα - οτι εμαθα, αν εμαθα, τα εμαθα υστερα απο ατελειωτες ωρες στα forum) και θα ηθελα να ξερω τι χρειαζεται ακριβως ωστε να λειτουργησει μια gamma η tita καρτα!
Ma poios sou eipe pws mporeis na grapseis gnisia karta ? To emk to xrisimopoioume mono gia gamma.. Ta gam arxeia ginontai katanoita mono apo tis gamma...
Καλησπέρα παιδιά!
Έχω ένα πρόβλημα: Πήρα ένα δέκτη (DM-500) δώρο σε ένα συγγενή για να μπορεί να βλέπει Sky Italia. O συγγενής μου έχει ήδη το Nova PVR (ξέρω, ξέρω...), το οποίο θέλει να συνεχίσει να χρησιμοποιεί μαζί με το Dreambox. Το πρόβλημα είναι ότι o δέκτης της νοβ@ συνδέεται με το πιάτο με τρια καλώδια (από ενα quad LNB) και δεν έχει κάποια έξοδο antenna out για το δορυφορικό σήμα που να μπορεί να πάει στο Dreambox.
Τι θα πρέπει να κάνει ο συγγενής μου για να μπορέσει να συνδέσει το Dreambox με το πιάτο και να συνεχίσει να βλέπει με το pvr;
Ευχαριστώ πολύ!