koita ego prosopika den plirono na do avin..an me plirosoun
aftoi isos tous kano thn timi
oute 20 eyro den dino ..to paketo einai epieikos gia klotses .
exo apeira epixeirimata gia afto pou leo ..alla den einai to 8ema mas tora
ta alla ta texnika peri beta testing+ka8ara 5,3 emulation den ta sxoliazo
giati den to katexo to adikeimeno ...afta eina gia proxorimenous xrhstes.
alla 8a rothso ton hlia tis kostados aftos einai kserolas kat 8a kser![]()
san tous sismologous ne tha gini sismos tora tha gini opou na ine tha gini telika ginete kapios sismos kathe 5 hronia kai petagonte kai lene oi sismologoi idate pou sas ta legame?etsi kanete kai esis 14 mines tora avrio klini i gama avrio alazi kartes avrio erhete to irdeto 3 entometaksi 14 mines ta idia kai ta idia kapia stigmi tha ehoun perasi 3 hronia tha klisoun ola kai tha vgite oi pio poniroi apo esas kai tha lete thimaste pou ta legame/ eleos stamatiste tis fantasies pia
na to thimaste afto min to svisete to post kapia mera o levadiakos tha nikisi tin ethniki vrazilias 20 miden![]()
re sy Taso mou fenete oti koimase ton ypno tou dikaiou
sovara tora den kseris oti stelnoun averta kouverta
kapa stous nomimous syndomites edo kai 3 mhnes
se 100 atoma pou ksero ego filoi-gnosti-diaforoi
exoun steili thn new karta ..min koitas edo sto forum
pou exoun oloi gates ..h to exoun komeno...
stous NOMIMOUS stelnoun kartes synexia ,,,ti na poume
oti eine psema ..afou einai 100% ALI8IA![]()
ma den ipa ego to antitheto mono pou to lete 14 mines afto eklise akomi kati?den nomizo les i plevra tis tita kai tis kenourias gamma kai min po pias alis na ine malakes na halasane tosa lefta gia to kenourio project?sou leo den ta kserete kala
i alagi se kapa tha pari ta paparia tou karabela
ehi gini idi extract to proto fileto apo original k kai egine gam gia 3.01 os min viazeste akoma tha fate ta moutra sas den ta kserete kala ta pragmata