άμα ακούς άνθρωπο να βγάζει κολώνια και να την ονομάζει bestt όπως ο Πανταζής που την ονόμασε ΛΕΠΑ καταλβαίνεις ότι μιλάμε για νούμερο......(ωχ την έβαψα τώρα το κλείνω το pc δεν διαβάζω άλλες απαντήσεις......)
άμα ακούς άνθρωπο να βγάζει κολώνια και να την ονομάζει bestt όπως ο Πανταζής που την ονόμασε ΛΕΠΑ καταλβαίνεις ότι μιλάμε για νούμερο......(ωχ την έβαψα τώρα το κλείνω το pc δεν διαβάζω άλλες απαντήσεις......)
i dikia mou ine galiko aroma min tin sigkrinis me tin bourouha tou le pa
i dikia mou ine galiko aroma min tin sigkrinis me tin bourouha tou le pa
στείλε μου τη με ένα courier να τη δοκιμάσω και άμα μου αρέσει σου εξασφαλίζω ένα έξτρα εισόδημα κάθε μήνα άρε πώς κονομάνε οι πούστηδες οι δορυφοράδες μέχρι και αρώματα βγάζουν
στείλε μου τη με ένα courier να τη δοκιμάσω και άμα μου αρέσει σου εξασφαλίζω ένα έξτρα εισόδημα κάθε μήνα άρε πώς κονομάνε οι πούστηδες οι δορυφοράδες μέχρι και αρώματα βγάζουν
ti na kano re tzanabeti kapos prepi na vgalo merokamato eprepe na prototipisovevea skeftika kai to allo me kathe titanium na prosfero kai dorean koloskopisi alla ine epodini
den eimai mod alla nomizo oti ofeilei mia dimosia eksigisi kai sygnomi ... an oxi mia proidopoihsi kai gia dekapente hmeres na mi mporei na kanei login sto forum .