Είμαι ερασιτέχνης στο θέμα της κάμερας έχω μόνο μια ψηφιακή φωτογραφική μηχανή που την είχα πάρει πριν από 4-5 χρόνια στα 300 ευρώ και γενικά είχα πρόβλημα με τις μπαταρίες φόρτιζε ξεφόρτιζε συνέχεια...θέλω να πάρω μια κάμερα μικρή που να χωράει στην παλάμη να ξοδέψω 200-300 ευρώ και δεν έχω πρόβλημα ακόμα και παρακάτω αν κάτι είναι καλό δεν θέλω ούτε πολλα κουμπάκια και μπιχλιμπίδια αλλά με ενδιαφέρει μεγάλη αυτονονμία στοιχειώδης καλή εικόνα και καλό γενικά service.....είχε κάποτε η γυναίκα μου μια κάμερα jvc μια μέρα μπήκε ένα κουμπακι μέσα το πήγα για φτιάξιμο μου το φτιάξανε υποτίθεται αλλά από εκείνη τη μέρα δεν είδαμε προκοπή όλο χαλούσε άσε που είναι πιο ογκώδης από αυτή που θέλω και σας περιγράφω....θέλω απλά κάτι αξιόπιστο να κάνω τη δουλιά μου χωρίς φρου φρου και αρώματα αλλά στις τιμές που σας λέω και ζητώ τη βοήθειά σας να με κατατοπίσετε και όχι μόνο σαν μοντέλο αλλά και από που να την αγοράσω για να γλιτώσω κάποια χρήματα....προσέχτε ιδιαίτερα το θέμα της αυτονομίας μια στοιχειώδη έγχρωμη καλή εικόνα και τιμή 200-300 ευρώ στη χειρότερη γιατί δεν έχω λεφτά για πέταμα αλλά ούτε και υπέρογκες απαιτήσεις........ευχαριστώ




Reply With Quote



