Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 29 of 100 FirstFirst ... 41924272829303134395479 ... LastLast
Results 281 to 290 of 1000

Thread: Εγκατάσταση Δορυφορικής kεραίας+Δορυφορικα νεα

  1. #281
    Member
    Join Date
    17-04-2009
    Posts
    72
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Εγκατάσταση Κεραίας

    Quote Originally Posted by ampeliotis View Post
    peoz kalispera.

    An i diametros tou diskou ine ontos 1.20 tote den tha exis kanena apolitos provlima gia taftoxroni lipsi 2 doriforon se apostasi 3 miron.

    O hotbird kai o eutelsat w2 ine doriforoi me poli kali lipsi kai den tha diskoleftis katholou stin topothetisi tou dwfterou lnb.

    To ipsos ton 2 lnb prepi na ine to idio kai to lnb pou tha ine pano stin kerea na exi makri lemo gia na xoresi i vasi stiriksis tou 2 lnb.

    Eneksartita pia vasi tha epileksis kolise ta lnb oso pio poli ginete sxedon na akoumpai to ena to alo kai se misi oritsa ise teliomenos.

    To diakoptaki diseqc tha se voithisi na sindesis tous 2 doriforous mazi.
    Ευχαριστώ πολύ!

  2. Advertise Here
  3. #282
    VIP Member theofilos's Avatar
    Join Date
    06-06-2005
    Posts
    1,604
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Hotbird sto soudan

    simfona me ton lovo tou simatos apo edo thelei apo 1,50-1,90 giati einai akrivos kato apo tin aigipto

  4. #283
    New Member
    Join Date
    04-12-2006
    Posts
    1
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Hotbird sto soudan

    Πάντως στην ελληνική παροικία στο κέντρο του Χαρτούμ βλέπαμε Νοβα με 2,4μ ή 3μ πιάτο.

  5. #284
    VIP Member satgeo's Avatar
    Join Date
    10-04-2009
    Posts
    3,408
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: Hotbird sto soudan

    Quote Originally Posted by kkop View Post
    Πάντως στην ελληνική παροικία στο κέντρο του Χαρτούμ βλέπαμε Νοβα με 2,4μ ή 3μ πιάτο.
    me tous palious Hotbird me tous kenourgious pistewo na exoun veltiosi kata poli to sima tous ,opos egine ke me ton astra ke tora ton wlepi ke oli i ellada!

  6. #285
    Banned
    Join Date
    14-05-2008
    Location
    southern greek coasts
    Posts
    2,254
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: Hotbird sto soudan

    footprint


    einai teleios ektos footprint to sudan

  7. #286
    Senior Member fux22's Avatar
    Join Date
    24-02-2009
    Posts
    152
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Εγκατάσταση Κεραίας

    Άλλες δύο ερώτησεις!
    Τα δύο lnb θα πρέπει να είναι στο ίδιο ύψος; Και να ξεκινήσω έχοντας τα δίπλα-δίπλα;

    Ευχαριστώ!


    Στο ίδιο ύψος και διπλα-διπλα σε απόσταση περίπου από άξονα σε άξονα 8-5 πόντους περίπου...:-s:-s

  8. #287
    Senior Member
    Join Date
    09-08-2009
    Posts
    174
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Εγκατάσταση Κεραίας

    Καλημέρα σε όλους. Επειδή έχω αγανακτήσει τις τελευταίες βδομάδες, έχοντας κάνει τα πάντα, ευελπιστώ στην βοήθειά σας μπας και λύσω το πρόβλημα. Έχω ένα πιάτο 1,10 και έχω κεντράρει εκεί τον Eutelsat W6 στις 21.6. Αν και βγαίνει στο ίδιο πιάτο παράκεντρα ο Hotbird, δεν τον έχω μαζί, αλλά σε ξεχωριστό πιάτο 80άρι, για καλύτερη λήψη. Έχω κάνει το καλύτερο δυνατό κεντράρισμα και στους 2, έχω γυρίσει τα lnb όσο χρειάζεται για καλύτερη δυνατή λήψη, το σήμα δείχνει αρκετά καλό στον Hotbird (η μπάρα του σήματος και της ποιότητας είναι πολύ πάνω απ' τη μέση), και του W6 ικανοποιητικό. (η μπάρα σήματος σχεδόν full, και ποιότητας λίγο πιο πάνω απ' τη μέση. Καλύτερα δεν μου κάθεται με τίποτα.) Επειδή λοιπόν βλέπω με skyshare, είναι σε λειτουργία και τα 2 lnb, σε διαφορετικά tuner. Έχω διακοπές γενικά στην εικόνα, αλλά ειδικά στην 11938 H/27500, μ' έχει ξεσκίσει στις διακοπές. Κάθε 5 δευτερόλεπτα κάνει. Εκεί είναι τα Κυπριακά Alfa και Ltv, το novacinema 3, το novasports 4 κτλ. Έχει κανείς καμιά ιδέα τι μπορεί να φταίει; Το σήμα δε νομίζω, αλλά δεν είναι και απίθανο κιόλας. Και αν είναι το σήμα, ποιος απ' τους 2 δορυφόρους μου την κάνει; Γιατί αν οι διακοπές ήταν για όλα τα κανάλια το ίδιο, θα έβγαινε πιο εύκολα άκρη. Αλλά τώρα έχω μπερδευτεί πιο πολύ. Εφόσον έχω κάνει την καλύτερη δυνατή λήψη και στους 2, αλλά το σήμα δεν είναι τελείως full υπάρχει κάτι που να ενισχύει το σήμα, ώστε να γεμίσουν οι μπάρες σήματος και ποιότητας; Κάθε βοήθεια δεκτή.

    ΥΓ. Μένω Αθήνα, δυτικά προάστια, το κεντράρισμα, έχει γίνει με τον δέκτη, και το καλώδιο είναι περίπου 30 μέτρα, αν και με 2 μέτρα καλώδιο που το δοκίμαζα με τον δέκτη στην ταράτσα, τα ίδια ήταν, και οι διακοπές επίσης.

  9. #288
    Banned
    Join Date
    14-05-2008
    Location
    southern greek coasts
    Posts
    2,254
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: Εγκατάσταση Κεραίας

    Quote Originally Posted by dj_takis View Post
    Καλημέρα σε όλους. Επειδή έχω αγανακτήσει τις τελευταίες βδομάδες, έχοντας κάνει τα πάντα, ευελπιστώ στην βοήθειά σας μπας και λύσω το πρόβλημα. Έχω ένα πιάτο 1,10 και έχω κεντράρει εκεί τον Eutelsat W6 στις 21.6. Αν και βγαίνει στο ίδιο πιάτο παράκεντρα ο Hotbird, δεν τον έχω μαζί, αλλά σε ξεχωριστό πιάτο 80άρι, για καλύτερη λήψη. Έχω κάνει το καλύτερο δυνατό κεντράρισμα και στους 2, έχω γυρίσει τα lnb όσο χρειάζεται για καλύτερη δυνατή λήψη, το σήμα δείχνει αρκετά καλό στον Hotbird (η μπάρα του σήματος και της ποιότητας είναι πολύ πάνω απ' τη μέση), και του W6 ικανοποιητικό. (η μπάρα σήματος σχεδόν full, και ποιότητας λίγο πιο πάνω απ' τη μέση. Καλύτερα δεν μου κάθεται με τίποτα.) Επειδή λοιπόν βλέπω με skyshare, είναι σε λειτουργία και τα 2 lnb, σε διαφορετικά tuner. Έχω διακοπές γενικά στην εικόνα, αλλά ειδικά στην 11938 H/27500, μ' έχει ξεσκίσει στις διακοπές. Κάθε 5 δευτερόλεπτα κάνει. Εκεί είναι τα Κυπριακά Alfa και Ltv, το novacinema 3, το novasports 4 κτλ. Έχει κανείς καμιά ιδέα τι μπορεί να φταίει; Το σήμα δε νομίζω, αλλά δεν είναι και απίθανο κιόλας. Και αν είναι το σήμα, ποιος απ' τους 2 δορυφόρους μου την κάνει; Γιατί αν οι διακοπές ήταν για όλα τα κανάλια το ίδιο, θα έβγαινε πιο εύκολα άκρη. Αλλά τώρα έχω μπερδευτεί πιο πολύ. Εφόσον έχω κάνει την καλύτερη δυνατή λήψη και στους 2, αλλά το σήμα δεν είναι τελείως full υπάρχει κάτι που να ενισχύει το σήμα, ώστε να γεμίσουν οι μπάρες σήματος και ποιότητας; Κάθε βοήθεια δεκτή.

    ΥΓ. Μένω Αθήνα, δυτικά προάστια, το κεντράρισμα, έχει γίνει με τον δέκτη, και το καλώδιο είναι περίπου 30 μέτρα, αν και με 2 μέτρα καλώδιο που το δοκίμαζα με τον δέκτη στην ταράτσα, τα ίδια ήταν, και οι διακοπές επίσης.
    stis diakopes sou bgazei no or bad signal ?
    ti quality exeis kai stis dyo periptoseis ( 13e , 21.5e) se noumera
    to pio pithano einai to thema tou time delay sto server , i allios exoun parafortosei to gaidaro kai exei arxisei kai parapataei .

  10. #289
    Senior Member
    Join Date
    09-08-2009
    Posts
    174
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Εγκατάσταση Κεραίας

    Quote Originally Posted by nickman9271 View Post
    stis diakopes sou bgazei no or bad signal ?
    ti quality exeis kai stis dyo periptoseis ( 13e , 21.5e) se noumera
    to pio pithano einai to thema tou time delay sto server , i allios exoun parafortosei to gaidaro kai exei arxisei kai parapataei .
    Κάποιες φορές οι διακοπές είναι σύντομες, αλλά εξίσου σπαστικές, και δεν προλαβαίνει να βγάλει κάτι στην οθόνη. Ή δεν προλαβαίνει ή απλά δεν γουστάρει να βγάλει προφανώς. Άλλες φορές βγάζει "κωδικοποιημένο κανάλι" μιας κι έχω το μενου του δέκτη στα ελληνικά (Casper). O συγκεκριμένος δέκτης δεν έχει νούμερα στις μπάρες, αλλά έτσι όπως το βλέπω, αν εικονικά είχε νούμερα, στον Hotbird έχει 70 (περίπου πάντα), και στον W6 55 με 70 (αυτό παίζει πάνω κάτω.) Πάντως πιο πιθανό μου φαίνεται αυτό που λες, που δεν το σκέφτηκα, ότι το γαιδούρι το παραφορτώσανε. Αν ήταν θέμα server όμως, γιατί με έχει λιώσει στις διακοπές στην συγκεκριμένη συχνότητα; Όχι ότι στα άλλα κανάλια δεν κάνει, αλλά υποφέρεται κουτσά στραβά. (Περίπου κάθε τέταρτο.)

  11. #290
    VIP Member theofilos's Avatar
    Join Date
    06-06-2005
    Posts
    1,604
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Hotbird sto soudan

    Quote Originally Posted by nickman9271 View Post
    footprint


    einai teleios ektos footprint to sudan

    xero apo filo pou einai TORA ekei oti vlepoune kai PERNOUNE oloi apo ena piato 4m apo kapou |(pou den thelo na anafertho).apla o filos mou thelei na anexartopoiithi

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •