
Originally Posted by
dj_takis
Καλημέρα σε όλους. Επειδή έχω αγανακτήσει τις τελευταίες βδομάδες, έχοντας κάνει τα πάντα, ευελπιστώ στην βοήθειά σας μπας και λύσω το πρόβλημα. Έχω ένα πιάτο 1,10 και έχω κεντράρει εκεί τον Eutelsat W6 στις 21.6. Αν και βγαίνει στο ίδιο πιάτο παράκεντρα ο Hotbird, δεν τον έχω μαζί, αλλά σε ξεχωριστό πιάτο 80άρι, για καλύτερη λήψη. Έχω κάνει το καλύτερο δυνατό κεντράρισμα και στους 2, έχω γυρίσει τα lnb όσο χρειάζεται για καλύτερη δυνατή λήψη, το σήμα δείχνει αρκετά καλό στον Hotbird (η μπάρα του σήματος και της ποιότητας είναι πολύ πάνω απ' τη μέση), και του W6 ικανοποιητικό. (η μπάρα σήματος σχεδόν full, και ποιότητας λίγο πιο πάνω απ' τη μέση. Καλύτερα δεν μου κάθεται με τίποτα.) Επειδή λοιπόν βλέπω με skyshare, είναι σε λειτουργία και τα 2 lnb, σε διαφορετικά tuner. Έχω διακοπές γενικά στην εικόνα, αλλά ειδικά στην 11938 H/27500, μ' έχει ξεσκίσει στις διακοπές. Κάθε 5 δευτερόλεπτα κάνει. Εκεί είναι τα Κυπριακά Alfa και Ltv, το novacinema 3, το novasports 4 κτλ. Έχει κανείς καμιά ιδέα τι μπορεί να φταίει; Το σήμα δε νομίζω, αλλά δεν είναι και απίθανο κιόλας. Και αν είναι το σήμα, ποιος απ' τους 2 δορυφόρους μου την κάνει; Γιατί αν οι διακοπές ήταν για όλα τα κανάλια το ίδιο, θα έβγαινε πιο εύκολα άκρη. Αλλά τώρα έχω μπερδευτεί πιο πολύ. Εφόσον έχω κάνει την καλύτερη δυνατή λήψη και στους 2, αλλά το σήμα δεν είναι τελείως full υπάρχει κάτι που να ενισχύει το σήμα, ώστε να γεμίσουν οι μπάρες σήματος και ποιότητας; Κάθε βοήθεια δεκτή.
ΥΓ. Μένω Αθήνα, δυτικά προάστια, το κεντράρισμα, έχει γίνει με τον δέκτη, και το καλώδιο είναι περίπου 30 μέτρα, αν και με 2 μέτρα καλώδιο που το δοκίμαζα με τον δέκτη στην ταράτσα, τα ίδια ήταν, και οι διακοπές επίσης.