
Originally Posted by
LEONIDAS 300
3 ΑΙΧΜΑΛΩΤΟΙ ΤΟΥ ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΟΥ
αιχμαλωτιζει ο διαβολος 3 ψυχες,ενος αγγλου,ενος ιταλου και ενος ελληνα.
-σας δινω μια ευκαρια να απελευθερωτειται τους ειπε ο ακατανομαστος.
εαν ριξετε κατι μεσα στην λιμνη που ειναι μπροστα σας και δεν το βρω,θα σας ελευθερωσω.
πρωτος ο αγγλος πεταει ενα αντικειμενο,βουταει ο ακατανομαστος,το βρισκει,παει ο αγγλος.
σειρα του ιταλου τωρα,ριχνει και εκεινος ενα αντικειμενο,βουταει ο ακατανομαστος το βρισκει,τελος και ο ιταλος.
ριχνει και ο ελληνας,βουταει ο ακατανομαστος,ψαχνει απο εδω ,ψαχνει απο κει,τιποτα.
-ενταξει,λεει στον ελληνα,σωθηκες,πες μου ομως τι εριξες μεσα στη λιμνη ,ετσι για να μου λυθει η περιεργεια.
Απανταει ο ελληνας.
-depon αναβραζων.