Παρακαλω αν μπορει καποιος να βοηθησει , εχω τον edision argus mini 2in1 και ενω πιανω ολα τα καναλια της nova μια χαρα εχω προβλημα με το disney channel πιανω μονο τον ηχο αλλα χωρις εικονα μαυρο τιποτα
Εχεις κανεις καμια ιδεα τι μπορει να φταιει
Ευχαριστω
μηπως καποιος εχει το 6/11 για trojan που οπως ειπε και πολυ πιο πισω ο φιλος το διεγραψαν κατευθειαν??
paidia ti tha exei auto to software gia ton trojan ..
tha exei kati aksiologo ?. ...
to telefteo soft pou exei vgei einai ok apo kapoion pou to dokimase edo kai 10 meres peripou .pistevo oti tha exei lisei ta provlimata.
elliniko manual apo to Edision mini Argus 2 se 1 combo.gia olous tous filous pou to exoun parei kai theloun elliniko manual