stin nea ekdosi ccam 2.13 se dm 500 kai exwteriko reader ti prepei na valoume gia na pexei to gati ?? vazontas ta camkey pou douleyan stin ekdosi 2.12 den pezei??antithetws se dm 800 sto slot pezei me ta idia cam key.
stin nea ekdosi ccam 2.13 se dm 500 kai exwteriko reader ti prepei na valoume gia na pexei to gati ?? vazontas ta camkey pou douleyan stin ekdosi 2.12 den pezei??antithetws se dm 800 sto slot pezei me ta idia cam key.
eyxaristw kai tous dio gia tis apantiseis.ante na doume tha exoume neo ccam..........
molis phra ton inetbox 300 ki afou einai idios me dreambox postarw edw.
eixe mesa to enigma,pws omws mporw na kserw poia ekdosh einai to image mou?
pataw ston motzila thn ip tou inetbox 300 kai gia na syndethei mou
zhtaei kwdiko kai name
exw valei root kai dreambox alla tipota
thelw na ton dw sto pc kai den mporw
me to dcc mou leei Telnet login incorrect! pou exei tis rythmiseis apo mono tou se root-dreambox antoistixa
epsaksa sto manual tou dekth den vrika tipota
allo name kai pass exoun ayta ki an nai poio?
exw psaksei pantou kai den vrika tipota
(den gnwrizw kai poli kala aglika)
Pantos exei ipo8ei oti to 2.1.3 einai kati se beta kai 8a vgei neoteri ekdosi, episis moufa ksemoufa einai apo to Ccc@m team kai to dinei official. Den ksero gia afta pou kikloforoun sto diktio simpiesmena gia manual eggatastasi alla p.x. apo tin PLI me to image ite jade2 ite jade3. Sta news kai tis pli kai tou Ccc@m team mporeis na deis tis plirofories gia to 2.1.3 ite apo to site/forum tis pli ite apo ton dm sta download news.
Isos den to palepso me afta ta dedomena kai na perimeno to (episimo/anepisimo) neotero.
Xaireto