Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 18 of 315 FirstFirst ... 813161718192023284368118268 ... LastLast
Results 171 to 180 of 3150

Thread: Κρητικό Κονάκι 01

  1. #171
    Senior Member alfabravo75's Avatar
    Join Date
    20-04-2009
    Posts
    127
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Κρητικό Κονάκι

    Βρε καλως τονα τον hobsat, ειπα κι εγω πως επομεινα μοναχος.

  2. Advertise Here
  3. #172
    Banned
    Join Date
    14-05-2008
    Location
    southern greek coasts
    Posts
    2,254
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: Κρητικό Κονάκι

    Quote Originally Posted by alfabravo75 View Post
    Βρε καλως τονα τον hobsat, ειπα κι εγω πως επομεινα μοναχος.
    παρών ...
    εχω μαζεψει αμανιτους απο το βουνο ... οποιος δεν φοβαται ( ελπιζω να μην ψακωθουμε ) ας σημωσει να πιουμε ενα κρασι ...

  4. #173
    Senior Member alfabravo75's Avatar
    Join Date
    20-04-2009
    Posts
    127
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Κρητικό Κονάκι

    ετσι μαλιστα, τωρα πληθυναμε, γεια σου nickman. Μπαα δε φοβουμε οτι ητανε να παθω το παθα, ασε που για τους μαζωξεις πα να πει πως το κατέχεις το αθλημα..
    αντε στην υγεια μας

  5. #174
    VIP Member HOBSAT's Avatar
    Join Date
    08-09-2009
    Location
    Megalo Kastro
    Posts
    2,563
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: Κρητικό Κονάκι

    Quote Originally Posted by nickman9271 View Post
    παρών ...
    εχω μαζεψει αμανιτους απο το βουνο ... οποιος δεν φοβαται ( ελπιζω να μην ψακωθουμε ) ας σημωσει να πιουμε ενα κρασι ...
    Nikola ego eimai mesa ...den mporoyne emena na me psakosoyne oi amanitoi
    giati eksoydeterono to psaki me mpoliki raki... h krasi .



    alfabravo75
    epae eimai ego mono poy ..eimai kapos kathisterimenos..

  6. #175
    Senior Member alfabravo75's Avatar
    Join Date
    20-04-2009
    Posts
    127
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Κρητικό Κονάκι

    ναι ναι ξερω... κι εγω γυρες κανω και διαβάζω.. να μαθαινω

    η ρακί τα σκοτωνει ολα.. φαρμακο είναι η ευλογημένη.

  7. #176
    Senior Member alfabravo75's Avatar
    Join Date
    20-04-2009
    Posts
    127
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Κρητικό Κονάκι

    Ε την ατιμη την ώρα επερασε, εγω την κανω ελαφρως για προσγειωση, ερουφηξα και την τάπα και ειμαι οκ.

    αντε καλό ξημερωμα να χομε όλοι.

  8. #177
    Senior Member johnstr8s's Avatar
    Join Date
    21-10-2009
    Posts
    315
    Uploads
    3
    Likes
    0

    Thumbs up Re: Κρητικό Κονάκι

    γεια σας και απο μενα. ηρακλειο

  9. #178
    Senior Member alfabravo75's Avatar
    Join Date
    20-04-2009
    Posts
    127
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Κρητικό Κονάκι

    Καλως τον johnstr8s

  10. #179
    Senior Member
    Join Date
    04-08-2009
    Posts
    133
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Κρητικό Κονάκι

    Kalipsera kai apo to Lasithi

  11. #180
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: Κρητικό Κονάκι

    Καιρό χω να περάσω από πάε κοπέλια.
    Καιρνώ τι επιθυμείται.

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •