4 γάτες εδώ .. και μόνο μία ζωντάνεψε με το CY ... την έχωσα στον πατέρα στο πατρικό να βλέπει μπάλες και εγώ τσακώνομαι με τις άλλες τρείς.. έχουν και κάτι νύχια οι τάνες... τεσπα είδωμεν...
Η πλάκα είναι πως ενώ έχω C line να δω από αλλού δεν μπορώ γιατί πρέπει να περιμένω μήπως ανάψει...![]()






(προφανως χαζη αλλα...) θα σκασω αν δεν την κανω
....
; Ετσι κι αλλιως τα καμενα τα .... καψανε...... γιατι να μας παιδευουνε;



