nomizo i 1.6 einai plus kai fagito den tha vreis o filos mou ta skaei ama pinasei se magazi me ksira trofi
nomizo i 1.6 einai plus kai fagito den tha vreis o filos mou ta skaei ama pinasei se magazi me ksira trofi
1) Πως βλέπουμε version?
2) Ξέρει κανείς να μου απαντήσει στα προηγούμενα;
Ρε παιδιά εγώ είμαι χαζή η χαζέψανε τελείως μερικοί εδώ μέσα ????
Είναι δυνατόν να μου στέλνει τέτοιο μύνημα "paizei kanena arxeio gia tis gates mou
anametaksimas mono!! " καί να περιμένει να του δώσω αρχείο και μάλιστα με ΜΗΔΕΝ POST ??????????
Δηλαδή αν κατάλαβα καλά ο τύπος θέλει να "ταίσει" την "συλλογή του από γάτες ".......
άστες νηστικές φίλε το πολύ πολύ να φάει η μία την άλλη ........![]()
exis kanis tipota neotero na protini gia tin gatoula mou me aritho kikloforias HSN 6F...........7 ????
Το κακό είναι οτί όσες φορές έδωσα αρχείο σε μία ώρα δεν έπαιζε καί η δική μου . Κακό αυτό αλλά αν δεν απομομωνοθούν μερικοί ΠΟΝΗΡΟΙ εδώ μέσα που παρακαλάνε για να κάνουν τους έμπορους στις πλάτες των άλλων , εγώ δεν ξαναδίνω αρχείο . 4 φορές κολλητά την πάτησα . Και για να μην λέτε οτί τα κρατάω για τήν πάρτυ μου . ΕΙΠΑ ΘΑ ΤΑ ΔΙΝΩ ΜΟΝΟ ΣΕ ADMIN του site καί ας τα χειριστούν όπως θέλουν