Παιδιά καλημέρα. Εχω έναν dm500 κλώνο στο σπίτι ο οποίος δουλεύει άψογα εδώ κ ενάμιση χρόνο, μου τον έδωσε φίλος. Θέλω να πάρω έναν δεύτερο να πειραματιστω με αρχεία, images κλπ. Έχει κανείς ιδέα από που θα μπορούσα να πάρω (κατά προτίμηση Αθήνα) ώστε να μπορέσω να "παίξω"; ευχαριστώ
Καλημέρα σε όλους.
Έχω κι εγώ μια ερώτηση.
Έχω ένα DM 500s με σειριακό reader smartmouse phoenix.
Διάβασα νωρίτερα στο thread για τις γάτες ότι σε αυτό το συνδυασμό δέκτη-reader δεν μπορεί η γάτα να πάρει το update στο 8άωρο για να δουλέψει.
Είμαι καινούργιος στο άθλημα, η μοναδική φορά που είχα ταίσει τη γάτα ήταν με το τελευταίο αρχείο του Τάσου και είχε παίξει αμέσως.
Επειδή τις τελευταίες μέρες όπως και πολλοί άλλοι έχω κουραστεί να φορτώνω αρχεία ελπίζοντας να δω φώς, ας μου πεί κάποιος αν μπορεί τι ισχύει.
Υπάρχει περίπτωση να κάνει το update και να δουλέψει με το σειριακό reader ή παιδεύομαι άδικα;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Εχει δοκιμάσει κανεις γατα με OS 1.6 σε Dreambox 500 με εξωτερικό readeraki και να δουλευει ??
Αν ναι με τι τύπο readeraki ?
Kserei kaneis pio logging software douleuei me to db 7025?Echo dokimasei to
Irdeto Emm extractor 1.98 alla den mporei na kanei connect me tipota mallon giati einai Enigma 2 .Sto misc log mou grafei panta auto:
01 Dez 2009 23:29:37 Attempting to connect to 127.168.178.21:31338
01 Dez 2009 23:29:38 TCP Socket Error
01 Dez 2009 23:29:38 Sending HTTP Header
01 Dez 2009 23:29:38 TCP Socket Error
01 Dez 2009 23:29:38 Not Connected
01 Dez 2009 23:29:38 Attempting to connect to 127.168.178.21:31338
01 Dez 2009 23:29:39 TCP Socket Error
01 Dez 2009 23:29:39 Sending HTTP Header
01 Dez 2009 23:29:39 TCP Socket Error
01 Dez 2009 23:29:39 Not Connected
kserei kanenas kanena allologger pou ndouleuei i mpos mporo na doulepso auto sro Drambox 7025.
Φιλαράκια, έχεις δοκιμάσει ποτε κανείς να συνδέσει ένα Dreambox 500s as client και ένα Edision Argus vip ως Server(με ανεπισημο λογισμικό)?
Τα έχει καταφέρει και πως?
Εννοείται μέσα σε τοπικό δίκτυο....![]()