
Originally Posted by
moredread
παιδες μια ερώτηση...(δεν έχω ιδέα απο dreambox)
1)θέλω να πάρω ένα φτηνό δέκτη ...απλά κ μόνο για το Logging...ένας 500s (κλώνος taiwan) θα έκάνε δουλειά? mia xara kanei douleia . mono klonos yparxei pleon se paragogi , min fas kamia tapa dld
2)επίσης τον θέλω να μοιράζει μέσω rs-232 sε έναν StarSat 6200
den moirazei me rs232
3)τέλος διάβασα ότι ο 800 ο reader του διαβάζει γατα...ο 500s διαβάζει γατα με αλλαγές στις ρυθμίσεις του? oxi den diabazei gata sto reader ... mono me phoenix serial reader .
ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας!