Ξέρει κανείς αν δουλεύει η gamma με το δέκτη Humax IR-FOX; Την έχει δοκιμάσει κανένας με αυτό το δέκτη;
Ξέρει κανείς αν δουλεύει η gamma με το δέκτη Humax IR-FOX; Την έχει δοκιμάσει κανένας με αυτό το δέκτη;
Έχω μια ερώτηση και αν κάποιος γνωρίζει παρακαλώ να μου απαντήσει.
exo enan dexth power plus ps 8800 toy ekana anabathmish apo to sait tis antiprosopeias stamelectronics kai tora deixnh aspromayra ,prospatho na xsanaperaso to firm kai den antapokrinete perpataei ligo kai moy bgazei sfalma ,mhpos xserh kapoios pos mporo na sbhso thn flash ,yparxei kapoios loader gia ton sygekrimeno dexth eyxaristo .
Pedia gia sas mipos xeri kanis an stous dream oi kenourgies oi kartes tha doulevoun i theli kapia metatropi sto cccam kamia kenourgia ekdosi.
Evxaristo
Παιδια ειμαι καινουριος στο forum και θαθελα την βοηθεια σας.Σημερα αγορασα τον BIGSAT-S67CR και το εγχειριδιο που ειχε μεσα ειναι στα Αγγλικα.Ζηταω απο εσας αν κανενας εχει το συγγεκρυμενω μοντελο αποκωδικοποιητή να μου ανεβασει σε BDF το Ελληνικο εγχειριδιο.Θα του ειμαι ευγνωμον......
an exei kapoios to ergaleio gia humax ir-ace II gia na fortwsw to firmware....kalodexoumeno
Paidia skeftomai na parw auton ton dekt(DIGIQUEST 6630i) leei tipota?Leei oti paizei oles tis smartcard epeidi einai ucas?Epipleon einai kai polu ftinos an paizei kai gatta tha eimai ok.Gnwrizei kaneis kati gia ton dekti?