re sobaraftite kai iremiste ligo thelete na to klisoyn kai ayto???
re sobaraftite kai iremiste ligo thelete na to klisoyn kai ayto???
telika i tita leitourgoun i exoume black out.. ?
Πόσο έχει ρε παιδιά μια τέτοια Τιτάν κάρτα και που μπορούμε να την βρούμε.
Ρωτάω για ένα φίλο,εγώ βολεμένος είμαι γκάμα.:0)
Ευχαριστώ φίλε μου για την απάντηση σου.
Πολλά γατάκια πεινάσανε εδώ και καμιά περίπου ώρα. Θα βγει καμιά νέα τροφή στο φανερό? Όχι τίποτα μη μείνουν νηστικά Χριστουγεννιάτικα τα καημένα!
kalimera xronia polla se ollous kai kales giortes.
xρονια πολλα,παιδια.
μια ερωτηση να κανω.σε laptop γινεται η δουλεια για την τιταν?