Φιλε μου εχεις δικιο, δεν ειχα κανει την επιλογη για DVI. Με ειχαν επηρρεασει ολοι που μου ελεγαν οτι το DVI δεν μεταφερει ηχο και δεν εψαξα καθολου.Σιγουρα βεβαια ειναι και οτι δεν εχω ιδεα τι παιζει με τα dreambox γιατι δεν ειναι και πολυς καιρος που το εχω, παντως σε ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σου!!!








