Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 127 of 191 FirstFirst ... 2777102117122125126127128129132137152177 ... LastLast
Results 1,261 to 1,270 of 1906

Thread: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #1261
    Senior Member
    Join Date
    23-08-2009
    Posts
    509
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by sakisvol View Post
    ohi emena einai sketo HDMI kai otan dilosis DVI kaninika den prepei na paizei me to SCART kati la8os eheis
    Φιλε μου εχεις δικιο, δεν ειχα κανει την επιλογη για DVI. Με ειχαν επηρρεασει ολοι που μου ελεγαν οτι το DVI δεν μεταφερει ηχο και δεν εψαξα καθολου.Σιγουρα βεβαια ειναι και οτι δεν εχω ιδεα τι παιζει με τα dreambox γιατι δεν ειναι και πολυς καιρος που το εχω, παντως σε ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σου!!!

  2. Advertise Here
  3. #1262
    Senior Member
    Join Date
    23-08-2009
    Posts
    509
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Αλλη μια ερωτηση, βασικα αφορα ενα φιλο που εχει καφετερια (απο οτι βλεπετε θα σας πρηξω λιγακι). Εχει συνδεμενους τρεις δορυφορους, απο οτι καταλαβα, και καταλειγουν σε ενα καλωδιο. Υπαρχει καποια συγκεκριμενη ρυθμιση που πρεπει να γινει στο dreambox 800HD για να μπορει να τους βλεπει και τους 3?ι

  4. #1263
    VIP Member satgeo's Avatar
    Join Date
    10-04-2009
    Posts
    3,408
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by eandas View Post
    Αλλη μια ερωτηση, βασικα αφορα ενα φιλο που εχει καφετερια (απο οτι βλεπετε θα σας πρηξω λιγακι). Εχει συνδεμενους τρεις δορυφορους, απο οτι καταλαβα, και καταλειγουν σε ενα καλωδιο. Υπαρχει καποια συγκεκριμενη ρυθμιση που πρεπει να γινει στο dreambox 800HD για να μπορει να τους βλεπει και τους 3?ι

    auto eine normal se olous tous dektes ,me to diseqc diakopti 4/1 ,mporis na walis mexri 4 doriforus,fisika prepi na rithimiss ke ton dream gia 4 doriforous ,mesa sto menu

  5. #1264
    Senior Member
    Join Date
    23-08-2009
    Posts
    509
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by satgeo View Post
    auto eine normal se olous tous dektes ,me to diseqc diakopti 4/1 ,mporis na walis mexri 4 doriforus,fisika prepi na rithimiss ke ton dream gia 4 doriforous ,mesa sto menu
    Καλημερα φιλε μου Satgeo! Καταρχην χρονια πολλα και καλη χρονια σε εσενα και στην οικογενεια σου. Μηπως ξερειες που ειναι αυτο μεσα στο μενου του dreambox?

  6. #1265
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by eandas View Post
    Καλημερα φιλε μου Satgeo! Καταρχην χρονια πολλα και καλη χρονια σε εσενα και στην οικογενεια σου. Μηπως ξερειες που ειναι αυτο μεσα στο μενου του dreambox?
    Στις ρυθμίσεις των δορυφόρων είναι φίλε μου
    Διαλέγεις για 4 δορυφόρους και τους βάζεις με τη σειρά που είναι τα lnb συνδεμένα πάνω στο diseqc

  7. #1266
    Member
    Join Date
    18-08-2009
    Posts
    39
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Παιδια καλημερα
    πηρα εναν dm 500+ o οποιος δεν ανοιγει την σειριακη του για εξωτερικο reader και λεω να παρω τον dm 100 που ειναι και μικρουλης και παιζει και την γατουλα αλλα δεν ξερω αν παιζει την τιτα μηπως ξερεται να μπου πειτε?

    ευχαριστω πολυ!!!!

  8. #1267
    Member
    Join Date
    09-01-2010
    Posts
    26
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Να κάνω και γω μια ερώτηση βρε παιδιά γιατί είμαι ολίγον μπερδεμένος...
    Η γατούλα στον reader που έχει ο DM500s παίζει κανονικά, ή πρέπει ντε και καλά να χρησιμοποιήσουμε το Smartmouse σαν reader;
    Δεν θέλω να σερβίρω τίποτα, θέλω μόνο για μένα.

  9. #1268
    Member
    Join Date
    18-08-2009
    Posts
    39
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    φιλε μου καλησπερα στον dm500s η γατουλα σοθ 8α παιξει μονο με Smartmouse σαν reader στην σειριακη και με της καταλιλες ρυθμισης στο cccam.cfg.

  10. #1269
    Member
    Join Date
    09-01-2010
    Posts
    26
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Να μην το παλέψω λες ε;
    Ευχαριστώ soylio να΄σαι καλά!

  11. #1270
    Member
    Join Date
    01-05-2009
    Posts
    60
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    παιδιά μια ερώτηση: Αν κάνω backup ένα dm500 μέσω telnet, μπορώ να κάνω restore το .img που πήρα σε ένα άλλο dm500 (πάλι μέσω telnet) ;
    ή αν υπάρχει καλύτερος τρόπος πείτε μου

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •