Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 132 of 191 FirstFirst ... 3282107122127130131132133134137142157182 ... LastLast
Results 1,311 to 1,320 of 1906

Thread: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #1311
    Member
    Join Date
    04-01-2006
    Posts
    54
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Για να πω την αληθεια εψαξα λιγο να δω αν το εχει αναφερει καποιος φιλος και μεχρι εκει που διαβασα δεν βρηκα τιποτα.Οποτε εχουμε και λεμε.Παρακατω υπαρχουν αρκετοι κωδικοι για να ελεγχετε με το remote control του dream-απο 7020 και πανω-και τον δεκτη αλλα και την τηλεοραση.Η διαδικασια ειναι απλη:παταμε το TV,μετα το SHIFT για τρια δευτερολεπτα και με το που αναβοσβησει το φωτακι απο το TV δυο φορες γραφουμε τον κωδικο που μας ενδιαφερει.Πρoσωπικα το εχω δοκιμασει σε 3 διαφορετικες τηλεορασεις εκ των οποιων η μια ειναι BLUESKY,για την οποια μου ζητουσαν 22,20 ΕΥΡΩ για το remote control.
    Code:
    http://rapidshare.com/files/337396866/codes_for_tv.txt

  2. Advertise Here
  3. #1312
    Senior Member
    Join Date
    23-08-2009
    Posts
    509
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Φιλε δουρο πριν κανενα μηνα πηραμε δυο φιλοι δυο Dreambox 800HD. Εγω πηρα τον αυθεντικο και εκεινος τον κλωνο. Ο κλωνος εχει μια μικρη διαφορα στο μενου και βεβαια εχει ανεμιστηρακη και ψυκτρα, που ο αυθεντικος δεν εχει. Αυτος τον εχει σε μαγαζι και παιζει ακοπα ολη μερα. Ο δικος μου να σου πω την αληθεια κολαει που και που αλλα οχι κατι το ενοχλητικο. Λοιπον ειναι εξαιρετικο μηχανημα, με απειρες δυνατοτητες αλλα πολυ πολυπλοκο και θελει πολλες ωρες για να εκμεταλευτεις τις δυνατοτητες του.Πολυ ψαξιμο αλλα βεβαια εγω δεν ειχα καμια ιδεα απο τετοια μηχανηματα. Σιγουρα αξιζει τα λεφτα του και ησυχαζεις απο πολλα.....που ειναι και το σημαντικοτερο

  4. #1313
    Member
    Join Date
    25-04-2009
    Posts
    66
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Γεια σας παιδιά,

    Έχω ένα 500s κλώνο με εξωτερικό phoenix στα 6Mhertz (CCCAM).Κάνει κάτι περίεργο καιήθελα τη γνώμη σας. Είναι συνδεδεμένος με scart στην τηλεόραση. Όταν τον ανοίγω,΄το scart γυρίζει την τηλεόραση στο AV2 (που τον έχω) εκτός αν είναι ο δέκτης έχει μείνει όταν τον έκλεισα στα N@@ACine@@a1 , 2και 3!!!!!! οπότε και δεν το κάνει. Χωρίς τον reader πανω στη σειριακή την γυρίζει κανονικότατα την τηέόραση και με τα προηγούμενα τρια κανάλια. Δεν είναι τίποτα σημαντικό αλλά δεν μπορώ να το εξηγήσω. Δοκίμασα και άλλο reader και κάνει το ίδιο. Υπάρχει πιθανότητα να είναι καμιά ρύθμιση ή είναι η κατάρα της ακατανόμαστης?(!)

  5. #1314
    Senior Member Dim_33's Avatar
    Join Date
    23-12-2009
    Posts
    300
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Φιλε eandas , αν θελεις μπορεις να αναφερεις κ τιμες που τους πηρατε, κ απο που
    Με ενδιαφερει κ εμενα ο 800 HD
    ευχαριστω

  6. #1315
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by Dim_33 View Post
    Φιλε eandas , αν θελεις μπορεις να αναφερεις κ τιμες που τους πηρατε, κ απο που
    Με ενδιαφερει κ εμενα ο 800 HD
    ευχαριστω
    250 τον πήρα χτες φίλε μου και είναι αξιόλογο μηχανάκι
    Το πήρα από ιδιώτη που κάνει εισαγωγή χρόνια τώρα και με καλύπτει για 1 χρόνο

  7. #1316
    Junior Member
    Join Date
    24-08-2009
    Posts
    24
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    εγω τον βρηκα 175 απο dhgate.εχει αγορασει κανενας και αν ναι τι παιζει με τελωνειο?

  8. #1317
    Senior Member
    Join Date
    23-08-2009
    Posts
    509
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Eμεις πηραμε €170 τον κλωνο και €400 τον αυθεντικο. Φιλε δουρο εδωσες πολλα νομιζω

  9. #1318
    Senior Member Dim_33's Avatar
    Join Date
    23-12-2009
    Posts
    300
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    !!! Κακως τοτε βιαστηκα κ πηρα τον yumatu hd στα 180 e.

    Απο που τον πηρες τοσο ? Δεν ανεφερες καταστημα.
    Μηπως εχει πιο λιγη RAM? γιατι κατι τετοιο ανεφερε καπιος που πηρε τον κλωνο του 8000 HD..
    εχει την μιση RAM απο τον αυθεντικο..

  10. #1319
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by eandas View Post
    Eμεις πηραμε 170 τον κλωνο και 400 τον αυθεντικο. Φιλε δουρο εδωσες πολλα νομιζω
    Κλώνοι με κλώνοι έχουν διαφορά
    Αυτός έρχεται με Gemini 4.60....secondstage75.....chip version 2.01(τη πιο τελευταία).....ψύκτρα και ανεμιστηράκι.....flash/ram 64/256mb

  11. #1320
    Senior Member
    Join Date
    23-08-2009
    Posts
    509
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Ακριβως ετσι και ειναι 800hd

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •