Den yparxei kapoios na boithisei re paidia ??????
Σε dm800 με gemini 4.5 έχω περάσει το Cccam 2.1.4.....αλλά δεν ανοίγει τίποτα από viacess που λένε
Θέλει τίποτα κλειδιά....ξέρει κανένας?
eyxaristw . Prwta ap ola den eimai filos eimai fili :)
Entelws asxeti apo to dream ( to exw mono 2 ebdomades )
exei gemini ( den kserw pws mporw na dew tin version ) kai molis anakalypsa oti paizei mono ta eleythera.
To internet mou leitourgei kanonika . Nai ennow tin mpara pou deixnei apo katw me to ti programma paizei .
to EPG stin mpara einai kokkino
An boithisa na mou ndwthei mia boitheia ...
Parepiptontws ( den kserw an ftaiei auto ) o mikros mou simera epaize me to control tou Dream kai kapoia stigmi pou ton anoiksa eida oti den douleyoun ta kanalia .
An mporei kapoios na boithisei tha to ektimousa poly
eimai kai gkriniara .... eimai kai anypomoni ..... Hlap me pleaseeeee
kALI mou fili afta pou zitas den mporei na sta pei kanenas toulaxiston edw mesa kai oxi opos ta fantazese... xekina na diavazeis kai kane filo sou ton googli.... yparxoun 1000des sxetika tutorials
παρακαλω πολυ για οτι εχει σχεση με dream στο αναλογο θεμα
ευχαριστω