Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον φίλε μου αλλά μετά από τόσες ημέρες έχω βρει εντελώς την άκρη μέχρι που δεν ασχολούμαι πλέον. Η Diablo cam2 όχι wifi μου ανοίγει ότι ανοίγει και από μέσα της βλέπω με γάτα από QboxHD μιας και ο συγκεκριμένος δέκτης ακόμα δεν μου δουλεύει τις άσπρες από τα smart slot του... Το περίεργο είναι πως και η Diablo2 δίνει φως μόνο με γάτα ενώ με τιτα την βλέπει κανονικά και σωστά αλλά δεν την ανοίγει. Έχει τόση υποστήριξη και το όνομα Duolabs που νομίζω πως απλά είναι θέμα χρόνου αφού κάθε τρις και λίγο μια νέα έκδοση Ipnosys βγαίνει πριν σταματήσει η προηγούμενη.
Ευχαριστώ και χαιρετώ.





Reply With Quote




