........................................ ........................................ ................
........................................ ........................................ ................
NAI FILE m Doulapa ..ta exo di kai ego kai eidika ena pou teleioni se 71 ...den mporeis na dosis OPOIO hsn 8elis esy sto gato
to exo ksanagrapsi polakis ..to ALGO ypologizi distixos se sygekrimeni seira HSN ..oxi oti tou valoume emeis
to mono pou mporoume na kanume einai na dosoume mhdeniko hsn FFFFF me energo prov 00 kai trexon DATE
etsi 8a exoume fos gia peripou 1 mhna peripu etsi doulevoun aftes pou anoikses esy me ta palia log sou
allagi provatou kai papala ...
Kai omos file xaniara ....
Thes na sou steilo grammi 48ara pou vazei se oles (ma oles) to idio hsn ... Xoris na exei kapoia eidiki 60ara.. Epishs se paliotera post eixes pei oti kapoia hsn pou ksekiname me noumero (oxi 0 kai 7 ) einai kala . Exo loipon tsekatei arketa pou einai energa tora .. Kai ksero kai poies grammes apo poia arxeia to dinoun .. Opote kati prepei na mou diafeygei.
Filika d.
Αν και νέος να μου συγχωρεθεί αλλά θα κάνω μια ερώτηση κι ας είναι και λάθος .... ο αλγόριθμος που υπολογίζει τα hsn (16ΣΝ) δεν υπάρχει τρόπος να αλλάξει και να δίνει άλλα νούμερα ? Εκτός αν ο αλγόριθμος αυτός είναι 'καμμένος' πάνω στο τσιπάκι ?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και ζητώ και πάλι συγγνώμη αν η ερώτηση που έκανα είναι χωρίς ουσία ....
agorazo gates opios endiaferete as stli pm..
Lipon pedia
diawazo ke ksanadiawazo alla den prolaweno
akoma den pethanan oi gates
simera aniksa 2 gates me log xtesino takous xaniara!!!!
apla ligostepsan ta hsn ke apo kamia 100mb den kateweni oute 30-40 pleon
alla pola gatia anigoun akoma
den eirthe akoma to oristiko telos isos tis epomenes meres ,
tora gia tis tites apo simera wgikan katakenourgia fileta pou anigoun ke ta cy amesos se 10 deutera
takous ke auto xaniara pou walthikes na apoteliosis pio grigora tis tites!!!!!!!!!!
apo simera ne kikloforane kenourgia fileta pou pezoun sfera ,ke legete oti mpori na eine ke apo kappa
takous xaniaraaaaaaaaaaaaaaaaa
tora an wgaloun fileta gia tous kinous thnitous auto den to gnorizo
oi emporoi opos eipe kapios filos se proigoumeno post ta exoun
takous xaniaraaaaaaaaaa ke epete sinexia!!!!!
ta kouo giorgo m ..ego eimai emporos re sy ti ta les se mena ...prota ta kano test ego kai meta pane sthn agora
ego akouo giorgo m oti 8a pesi klama ...ti o kinezos ekane klono thn kappa ..re ton poust x8es milagame
sto msn...ksero oti tin diavazei ...ekane decrypter kai to hmk ..katse na ton kaleso.
na ma8o nea