http://www.satsupreme.com/showthread...ς/page558
post #5578 ..exo mantikes eikanotites ...min psaxneis to hsn ..o provatos einai active
afou to fagame pou to fagame to aguri ..kane mia magia...
vale thn poutanokarta sto emk kai svistin edelos...vale to fai....steile to c3 pou sou esteila ...
dose mia mia tis 02 ...na doume ti 8a ginei ..ka8e fora pou 8a kanis kati me to emk
meta 8a patas RESET H OPEN AN exis to emk 3.1a...ade na doume
Mallon fainetai oti h kyria exei stamatisei ta updates - polles ap' aytes tis grammes (kai syntoma mallon oles) prepei na einai pleon paraplanitikes dhl. den kanoun update oute date oute prov (opws etyxe kai se mena me mia CB).
Anawtiemai omws giati na symvainei ayto to trik (an ontws symvainei) mia kai h ananewsi olwn twn kartwn se kappa 8e eprepe na einai pros to telos ths. Mipws kati den pige kala kai stamatise h ananewsi kai twra kanoun alla kolpa? Egw vlepw akoma 47000 hsn sto c3. Alla ananewnontai ola? Idou h aporia.
pedes k mena to koloprovato den alazei parameni to idio !
Magkes stamatiste na paideueste epitelous, xethapste file 2007 , ta pairnate apo emk , otan vlepete oti ola ok den vgainei kapio FFFFFF vour gia ton dekti, mporei na sas parei mexri kai 8oro, meta on - off o receiver kai vouala!!!. I gata den exei pethanei kai den tha pethanei gia poly akoma, para poly, oso kai na to prospathoun...
stathi to kanw k tha s pw se ligo an anoixe me kapoio...se ti prepei na teleiwnei to date tou koloprovatou gia na paixei? se 89?