Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 600 of 935 FirstFirst ... 100350500550575590595598599600601602605610625650700850 ... LastLast
Results 5,991 to 6,000 of 9348

Thread: 3._ ΓΑΜΜΑ - ΤΙΤΑΝ: Συζητήσεις - Ερωτήσεις

Junior Member
    Uploads
    0

Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

ferrarif1 stilto mou se pm to arxeio

2. Advertise Here
    Member aris8's Avatar
    Uploads
    0

Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

αν βγει ξανα κατι στον αερα θα ψαχνομαστε ξανα σε λιγες μερες
    καλο το forum αλλα πιστευω οτι τωρα καλο θα ειναι τα μεινουν τα στοματα κλειστα

και το λεω χωρις να ειμαι καβατζομενος
    ανευ φωτος ειμαι και εγω

Member SUGARBOY's Avatar
    Uploads
    0

Παρακολουθώ τα τεκταινόμενα εδώ και πολύ καιρο (σχεδον απο τότε που γράφτηκα). Δε μου αρεσει να μιλάω/γράφω πολύ και ειδικά όταν δεν έχω κάτι να πω επι της ουσίας. Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι το πως σκέφτονται ορισμένοι εδω μέσα και κρίνουν κάποιους άλλους, λαμβάνοτας υπόψιν απλά και μόνο το αριθμό των post που έχουν στείλει.
    Δηλαδή αν μπαίνει ο καθένας και λέει καλημερα, καλησπέρα, καληνύχτα, "η γάτα μου παίζει", " η γάτα μου δεν παίζει" κλπ θα έχει ενα "καλο" αριθμό μυνημάτων και θα είναι respect, σωστά? διαφορετικά είναι για φτύσιμο/κράξιμο σωστά? ΗΜΑΡΤΟΝ!!!!!! ουκ εν τω πολλώ το ευ!!!!!!!!!!!!!!!!

Και ας μην ξεχνάμε.... ορισμένοι που εδώ το παίζουν οτι είναι κάποιοι, σε ξένα forum το παίζουν κι εκεί αλλά.... newbies. ;)

Member NVGC's Avatar
    Uploads
    0

Παραπονιέσαι εσύ SUGARBOY με 13 posts; Τι να πούμε και εμείς;

Member
    Uploads
    0

Quote Originally Posted by netrinos View Post
    re file, den stelneis pm to file giati 8a mou figei to kefali apo tin gkrinia...
    den exei noima na soy to steilo... oloi xeroyme pio einai ayto to arxeio... kai sxedon oloi to exoyme. To exo balei se 2 alles gates apo xthes perimeno akomi alla fws den blepo... aytes poy niaoyrizoyn den exoyn klisei katholoy apo tote poy piran ayti tin trofi... ton teleytaio kero den ta katafera na niaoyrixei gatoyla apo ayto to arxeio... den xero an kapios ta katafere na anastisei ti gata toy. Mporei aytoi poy xeroyn na toys kanoyn kai eneseis me bitamines... ego xero mono gam na toys dino... An aytoi poy xeroyn den mas dosoyn kapia kenouria gatotrofi... den blepo na zontaneboyn ta gatia mas... as exoyme ypomoni kai as perimenoyme...
    Oso gia ayto poy elexthei gia ta polla post... ti na po... ego exo graftei sto forum ayto edo apo to 2006... ta post moy einai elaxista.... ayto den simenei oti den parakoloytho to forum sxedon kathimerina... ti post na kano omos an den exo kati na po? oi gnoseis moy den ftanoyn oyte gia mena... opote ti na grapso gia na boithiso kai toys aloys esto kai to elaxisto? An eixa kapia pliroforia i gnosi kai den eprepe na bgei main tha tin edina stoys mod kai aytoi as ti xeirizontan opos nomizan kalitera...
    Thelo na elpizo oti kati tha brethei kai gia mas poy den exoyme polles gnoseis i poy den kanoyme polla post... alla parakoloythoyme to forum...

Junior Member panos1's Avatar
    Uploads
    0

Σωστός !!! - Εεπιδή δέν γράφουμε για οτιδήποτε δεν σημαίνει πωσ δεν παρακολουθούμε
    Quote Originally Posted by A-S View Post
    den exei noima na soy to steilo... oloi xeroyme pio einai ayto to arxeio... kai sxedon oloi to exoyme. To exo balei se 2 alles gates apo xthes perimeno akomi alla fws den blepo... aytes poy niaoyrizoyn den exoyn klisei katholoy apo tote poy piran ayti tin trofi... ton teleytaio kero den ta katafera na niaoyrixei gatoyla apo ayto to arxeio... den xero an kapios ta katafere na anastisei ti gata toy. Mporei aytoi poy xeroyn na toys kanoyn kai eneseis me bitamines... ego xero mono gam na toys dino... An aytoi poy xeroyn den mas dosoyn kapia kenouria gatotrofi... den blepo na zontaneboyn ta gatia mas... as exoyme ypomoni kai as perimenoyme...
    Oso gia ayto poy elexthei gia ta polla post... ti na po... ego exo graftei sto forum ayto edo apo to 2006... ta post moy einai elaxista.... ayto den simenei oti den parakoloytho to forum sxedon kathimerina... ti post na kano omos an den exo kati na po? oi gnoseis moy den ftanoyn oyte gia mena... opote ti na grapso gia na boithiso kai toys aloys esto kai to elaxisto? An eixa kapia pliroforia i gnosi kai den eprepe na bgei main tha tin edina stoys mod kai aytoi as ti xeirizontan opos nomizan kalitera...
    Thelo na elpizo oti kati tha brethei kai gia mas poy den exoyme polles gnoseis i poy den kanoyme polla post... alla parakoloythoyme to forum...

Peace Love Unity douros's Avatar
    Uploads
    21

Όσοι ζητάνε πμ....στο σχετικό θέμα και όχι εδώ

Senior Member smeagolgr's Avatar
    Uploads
    0

paidia to arxeio _nova_gr_fast_au_24_01_2010 psofise 100% ?

Contributing Member nikolis123's Avatar
    Uploads
    5

8eos xoresto

Contributing Member nikolis123's Avatar
    Uploads
    5

simera psofisane ke ala dio n-p ke dio titta mazi afto simeni telos ala oti klidoni kseklidoni ala i klidargies ginonde olo ke pio asfales xriasete klidara manga ke afti ine akrivi 200 euro mou ipe axaxaxax gia koroido psaxni

Advertise Here

Tags for this Thread