Πετρος ?
Με αυτο το μηχανακι γυρνας για Φως ?
Bαλε gsx-r...bαλε gsx-r....bαλε gsx-r :)
καλησπερα στα παιδια !
ενα φραπεδακι και σε μενα
kalispera sti parea!ena frapedaki parakalw!
paidia oti parete simera einai kerasmeno!!!!!
sas euxaristo olous gia ta kala sas logia!!!!!!
Ειναι επικινδυνο.....να κανεις παρεα με την εξουσια.....
Kαλησπερα παιδια!!
KALISPERA PAIDIA!!! ena tsai zesto mporw na exw giati ta lema mou me pethanan.