Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 696 of 935 FirstFirst ... 196446596646671686691694695696697698701706721746796 ... LastLast
Results 6,951 to 6,960 of 9348

Thread: 3._ ΓΑΜΜΑ - ΤΙΤΑΝ: Συζητήσεις - Ερωτήσεις

  1. #6951
    Senior Member
    Join Date
    14-04-2009
    Posts
    280
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

    Quote Originally Posted by MEEEEE View Post
    re kompleksike, h protash teliwnei me :) xaze..... ante ..... akou koi agriades..... e re kati zwa.....

    Mamaka...kofto edo ego den se evrisa...alla tha to kano tora palioP..pa..ri

  2. Advertise Here
  3. #6952
    Member president66's Avatar
    Join Date
    21-01-2010
    Posts
    76
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

    Quote Originally Posted by garduni View Post
    to 24/1 einai!!! an douleue de tha imastan edw mera nyxta...........
    xa xa gia ayto skotoneste

  4. #6953
    Member
    Join Date
    26-04-2009
    Posts
    29
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

    den einai 24/1 lol

  5. #6954
    Born to be... child polteris's Avatar
    Join Date
    27-03-2009
    Location
    Greece
    Posts
    3,756
    Uploads
    2
    Likes
    2

    Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

    Quote Originally Posted by MEEEEE View Post
    re kompleksike, h protash teliwnei me :) xaze..... ante ..... akou koi agriades..... e re kati zwa.....
    Quote Originally Posted by serfer2 View Post
    Mamaka...kofto edo ego den se evrisa...alla tha to kano tora palioP..pa..ri
    parakalo min to sinexizete gia to kalo olon!!!!!

  6. #6955
    Senior Member
    Join Date
    04-08-2006
    Posts
    115
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

    Quote Originally Posted by lianma2002 View Post
    δεν καταλαβαίνω τι forum (πληρώνουμε και συνδρομή ) είναι αυτό πιά . Ας απαντήσουν οι mod. Δεν είναι δυνατόν να είμαστε μέσα 24 ώρες την ημέρα , όταν λοιπόν μπάινουμε διαπιστώνουμε ότι κάποιος έβαλε ένα αρχείο πχ το πήρανε καμμιά 10ριά αυτοί του λένε βγάλτο μη το δούνε και αρχίζει το δώσε και σε μένα μπάρμπα. Αν αγαπητοί mod αυτό είναι το νόημα και η σωστή λειτουργία του κάθε forum εμένα να με συγχωρήσετε αλλά έχω και άλλα πράγματα πιο σοβαρά να κάνω.
    Μην ασχολείσε φίλε μου...
    Δεν υπάρχει νέο αρχείο. Κάποιος λ@λ@κ@ς έχει ανεβάσει κάπου αλλού ένα αρχείο και καλά "besttt privat version.gam" το οποίο ουσιαστικά είναι το "17.01.2007.gam".
    Αυτό κάνει γύρες αυτή την στιγμή σε διάφορα forum και κάποια τυπάκια "γελάνε" με τον πόνο μας
    Μάλλον περί αυτού πρόκειται. Οπότε.......@@ριές...

  7. #6956
    Senior Member
    Join Date
    18-05-2009
    Posts
    169
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

    Quote Originally Posted by thomasd View Post
    φιλαρακο να σου απαντησω εγω γιατι τα βλεπεις και κεκτημενα ολα.
    πληρωνεις συνδρομη για να εχεις αρχειακια? τοτε εισαι στο λαθος μερος τα εικοσαρικακια τα δινουμε αλλου
    ενα αρχειο ανεβαινει και κατεβαινει τοσο γρηγορα για να προστατευτει απο κατι ανεγκεφαλα τυπακια που το καινε παντου και παντα
    αυτοι που ενδιαφερονται και δεν "καιγονται" αργα η γρηγορα θα το παρουν...ΔΕΝ ειναι ομως υποχρεωση κανενως επειδη πληρωσες συνδρομη να σε εξυπηρετησει κιολας επειδη το εκανες και θεμα
    εφτασε να λειτουργει ετσι (και οχι κατ ελεγχο των mod) γιατι χιλιαδες ανεγκεφαλοι κωνομανε στην δουλεια αλλονων το πιασες το υπονοουμενο?
    ακομα δεν εχουν παρει γραμμη οτι λειτουργει και παλι το forum και απο λα λιγα που ειδα ακουσα στο msn δεν ειναι το ιδιο αρχειο που ειναι ανεβασμενο αλλου
    αυτο παιζει ασταματητα απο αυγουστο και ειναι για αρκετες
    για οσους εστειλαν ΠΜ ουτε εγω το εχω ακομα μιας που 2 μερες δενμπορουσα να μπω
    Μάλλομ δεν κατάλαβες η κάνεις πως δεν κατάλαβες, το θέμα της συνδρομής δεν είναι ΄για να παίρνω αρχείο ουτε με ενδιαφέρει, θέλω να ενημερώνομαι και όχι να παιζω κρυφτούλι στο forum.

  8. #6957
    Senior Member thomasd's Avatar
    Join Date
    26-02-2009
    Posts
    320
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

    Quote Originally Posted by lianma2002 View Post
    Μάλλομ δεν κατάλαβες η κάνεις πως δεν κατάλαβες, το θέμα της συνδρομής δεν είναι ΄για να παίρνω αρχείο ουτε με ενδιαφέρει, θέλω να ενημερώνομαι και όχι να παιζω κρυφτούλι στο forum.
    και καλα καταλαβα και εσυ με καταλαβες καλα... η απαντηση σου δωθηκε ενα ποστ πιο πανω παιχνιδακια ειναι αυτα που γινονται
    να εισαι σιγουρος οτι αν εχουμε στα χερια μας ενα εγκυρο αρχειο που θα εχει ελεχθει (γιατι πρωτον κυκλοφορουν αρχειο keylogger fake φωλες )
    τοτε θα το παρουν ολοι οπως τα εχουν παρει για παρα πολυ καιρο απο εδω.
    αυτο θεωρω εγω ενημερωση και οχι ραδιο αρβιλα βγηκε κατι και παρτε το χυμα οπως απο καποια αλλα forum κλειδωθηκα παρα πολλες καρτες παλιοτερα και τρεχαμε

  9. #6958
    Member
    Join Date
    26-04-2009
    Posts
    29
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

    egw kserw pws einai anoiktes arketes me ayto to file poy ebwsa k phran ligoi ... kapioi esteilan pm pws eidan fws alla kalhtera poy den postaroun....

    oyte private gam ktl einai oute 2007 oute tou prwtou telos afou ...lete pws einai palio ok telos ....to krataw gia mena...... geia sas...

  10. #6959
    Senior Member thomasd's Avatar
    Join Date
    26-02-2009
    Posts
    320
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

    Quote Originally Posted by MEEEEE View Post
    egw kserw pws einai anoiktes arketes me ayto to file poy ebwsa k phran ligoi ... kapioi esteilan pm pws eidan fws alla kalhtera poy den postaroun....

    oyte private gam ktl einai oute 2007 oute tou prwtou telos afou ...lete pws einai palio ok telos ....to krataw gia mena...... geia sas...
    χαλαρωσε αυτο προσπαθουμε να εξηγησουμε στους ανυπομονους οτι αν δεν ειναι κατι εγκυρο ακι ελεγμενο δεν θα βγει χυμα εσυ καλα εκανες και το μοιραστηκες

  11. #6960
    Member
    Join Date
    24-10-2009
    Posts
    97
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

    Quote Originally Posted by MEEEEE View Post
    egw kserw pws einai anoiktes arketes me ayto to file poy ebwsa k phran ligoi ... kapioi esteilan pm pws eidan fws alla kalhtera poy den postaroun....

    oyte private gam ktl einai oute 2007 oute tou prwtou telos afou ...lete pws einai palio ok telos ....to krataw gia mena...... geia sas...
    Βρε φίλε ούτε να το φορτώσω δε μπορώ και μοιάζει με κάποιο που είναι σε άλλο φόρουμ.
    Παιδιά ηρεμία με τα pm

Advertise Here

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •